Легендарний скрипаль-віртуоз Девід Гарретт знову приїхав до столиці України з концертом. Цього разу він приїхав до Києва в рамках туру на підтримку свого альбому Explosive Live. Тут поєднується все – поп-рок, класика, кантрі, рок-н-рол, лірика; батли скрипки із гітарою або барабанами.
Палац "Україна" зібрав цього вечора, 3 жовтня, повний зал, а живі змійки черги тягнулися від самого виходу з метро до входу в будівлю (без перебільшення). Кореспонденту Сегодня.LifeStile теж вдалося побувати на концерті "сучасного Паганіні".
Черепа і кросівки " Найк "
Концерт затягнувся майже на годину і появи Гарретта чекали з неприхованим роздратуванням. Музикант ефектно з'явився не на сцені, а пройшов по центральному проходу. Це призвело в захват публіку і про затримку виступу всі забули. Правда, не давав налаштуватися на потрібний музичний лад холод (Девід Гарретт навряд чи в цьому винен). Важливо відзначити, що, музичні історики озвучували одну з легенд – саме так з'являвся на своїх концертах найбільший скрипаль Ніколо Паганіні.
Скрипаль вийшов під композицію Dangerous в темних джинсах, білій вільної футболці з намальованим черепом, високих кросівках Nike і шапці. На одному з пальців відзначався його перстень у вигляді черепа, з яким "Скрипаль диявола" нерозлучний. Такий собі свій хлопець з двору зі скрипкою в руках. Чи не забарився він і з привітанням українською мовою. До речі, до залу Гарретт неодноразово звертався українською. Іноді вимова була настільки незрозумілою і безглуздою, що він і сам сміявся. "I'm trying", – зазначив сам Девід.
Скрипаль звертався до глядачів, робив ліричні відступи, жартував. Освітлення падало в ці моменти в зал і виникало враження такого собі діалогу з артистом, відсувало весь цей офіціоз концерту. За винятком лише охорони, яка все ж не пускала до сцени. Втім, в один з таких моментів до сцени підійшла маленька дівчинка зі скрипкою, Девід, звичайно ж, я не втримався і залишив на інструменті автограф.
Відвідування зали, музичний батл і київська бабуся
Вже традиційну фішку – походи в народ, в залу, Девід Гарретт застосував і цього разу. Артист ефектно пройшовся залою з низкою своїх охоронців, а потім так само ефектно вийшов. Звичайно ж, за мить він повернувся і продовжив виступ.
Що стосується репертуару, то скрипаль зіграв різні композиції, починаючи від Чайковського і закінчуючи хітом репера Емінема Lose Yourself. Скрипаль виконав свій суперхіт Explosive, а також інші композиції в цікавій обробці. Він ще раз підтвердив свою технічну майстерність, зігравши "Пори року" Вівальді, Purple Rain Prince, "Танок із шаблями" Арама Хачатуряна, Neh Nah Nah Nah, Kashmir. Порадував Девід і виконанням хіта Брюса Спрінгстіна Born In The U.S.A.
Крім того, він потроїв дуелі зі своїм гітаристом, з'ясовуючи, що крутіше: скрипка чи гітара. Така музика кого завгодно змусить забути про холод і пуститися в танок. Ось глядачі молодші були задоволені з'єднанням класичних творів і панк-року. А більш зрілому поколінню хотілося більше класики і ніжності.
Втім, ніжність теж була. Девід Гарретт присвятив композицію Midnight Waltz своїй мамі, яка, за його словами, теж була в залі. Навряд чи жінка слідує за сином по всьому світу і це жарт артиста, але весь зал почав обертатися в пошуках матері Девіда Гарретта. Після прощання глядачі не відпустили Девіда Гарретта і йому довелося повернутися на сцену. Музикант присвятив останню композицію своїй бабусі, яка в юності проживала в Києві.
Хтось із глядачів, що сиділи поруч зі мною, сказав, що це не музика, це – секс. Дозволю погодиться з цими словами. Хоча один неприємний момент після концерту у мене залишився – нежить.
Нагадаємо, Девід Гарретт в ексклюзивному інтерв'ю Сегодня.Lifestyle розповів про те, як заробив перші гроші, як став успішним, а також про те, що його цікавить, крім музики.