I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Історія світової імперії фастфуду вартістю у 300 доларів

Як простий кулінарний рецепт перетворити на культовий світовий бренд

У 1916 році кожен житель Нью-Йорку в середньому платив двадцять центів за дюжину яєць, сім за квиток в кіно, чотири центи за буханку хліба і десять за хот-дог. Так було до появи на вулицях Брукліна Нейтана Хандверкера – амбітного мігранта з Польщі, спраглого домогтися успіху. Всього через чотири роки після прибуття у Нью-Йорк, Нейтан влаштував мало не першу в історії цінову війну. Бізнес-план підприємця був простий: продавати хот-доги всього за п'ять центів.

Через століття можемо констатувати, що підприємницьке чуття його не підвело. Сьогодні компанія Nathan's Famous, названа на честь свого засновника, перетворилася на культовий світовий бренд і стала класичною історією реалізації американської мрії. Хот-доги Nathan's Famous, як і десятиліття тому, виділяються хрусткою булочкою, соковитою сосискою і смаком секретних спецій оригінального рецепта. За її довгу історію цією стравою годували президентів, королів і кінозірок. З моменту заснування компанія продала понад 500 мільйонів хот-догів у більш ніж 53 000 торгових точок у всіх 50 штатах і 12 країнах, список яких, до речі, скоро поповнить і Україна.

Для нашої країни важливим є ще один момент. Нейтан Хандверкер народився на території колишньої Галичини. Тобто, по суті, історія його світового успіху – це історія успіху бізнесмена з української землі. Чим не привід для гордості!

До 1916 року Нейтан Хандверкер працював у Feltman's German Gardens, надзвичайно популярному ресторані на Коні-Айленді. Якщо вірити міській легенді, він спав на підлозі в ресторані з метою заощадити 11 доларів на тиждень і пізніше відкрити власний бізнес. А корпоративна історія свідчить, що, коли невеликий кіоск для продажу хот-догів із двофутовим грилем на розі Серф-авеню і Стіллвелл-авеню в Коні-Айленді почав працювати, соуси для хот-догів готували, використовуючи старовинний рецепт дружини Натана – Іди, який їй нібито дістався від бабусі. Цей рецепт став секретним інгредієнтом, який помітно поліпшив смак продукту.

Але не тільки привабливою ціною та унікальним рецептом дружини Nathan's Famous завоювали серця нью-йоркців. Нейтан знав, що така їжа, як хот-дог, може викликати підозру у багатьох людей, особливо в ті дні, коли ще не було інспекторів з контролю за продуктами харчування. М'ясний фарш в оболонці, такій як сосиски, викликав у багатьох питання з приводу їх змісту. Тому Нейтан і колеги розробили хитру стратегію подолання цієї проблеми.

По-перше, Нейтан перевдягнув співробітників у білі медичні халати, щоб на підсвідомому рівні асоціювати свій заклад із чистотою. Потім він розіслав до місцевих лікарень листівки, в яких говорилося, що всі співробітники зможуть отримати безкоштовний обід, якщо відвідають Nathan's Famous у своїй лікарняній білій формі. Незабаром до закладів вишикувалися довгі черги лікарів, медсестер і санітарів у білому. "Якщо медичні працівники їдять тут, це повинна бути здорова, гарна їжа, вірно?" – говорили нью-йоркці того часу по дорозі до Nathan's Famous.

Хандверкери також найняли журналістів, які зробили Nathan's Famous обов'язковим пунктом мало не у кожної передвиборчій кампанії політиків. Постійні публікації у ЗМІ зуміли назавжди додати згадку про хот-доги Нейтана у кінець відомої цитати губернатора Нельсона А. Рокфеллера: "Ніхто не може бути обраним у цьому штаті, не сфотографувавшись поїдаючи хот-дог у Nathan's Famous".

Більш того, із 1972 року Nathan's Famous проводять щорічний конкурс із поїдання хот-догів, присвячений Дню Незалежності США, а у 2004-му змагання вперше транслювалося по всій країні. Самі представники Nathan's Famous стверджують, що перший конкурс був проведений у рік заснування компанії, у 1916-му. Правила і тимчасові рамки у 12 хвилин встановив сам Нейтан Хандверкер, тому що вважав, що без них дуже багато хот-догів вживаються безкоштовно. У сучасних правилах учасникам дається лише 10 хвилин.

Без хот-догів не проходить жоден бейсбольний матч в Америці, а команди New York Mets, New York Yankees, Miami Marlins і St. Louis Cardinals є офіційними представниками бренду Nathan's Famous.

У 50-х і 60-х роках були відкриті філії в Оушенсайді та Йонкерсі, а у 1987-му компанія перейшла на франчайзинг-модель розвитку, що дозволило продукції компанії покинути межі Штатів.

Всього три сотні доларів і творчий, інноваційний підхід до PR-просування зробили Nathan's Famous прикладом втілення американської мрії. Сьогодні це компанія із більш ніж сторічною історією, що поклала початок втіленню американської класики фаст-фуду, відомої далеко за межами США.

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти