Група компаній Premier FOOD – визнаний експерт і національний лідер у галузі обслуговування підприємств food service вже понад 12 років. Вона охоплює кілька різнопланових бізнес-напрямків, що доповнюють один одного. Premier FOOD здійснює повний комплекс бізнес-послуг та постачає м'ясні продукти власного виробництва до більш ніж 5000 торгових точок по всій Україні. Серед них: усі топові національні мережі, автозаправочні комплекси, понад 500 ресторанів, кінотеатрів і готелів, а також понад 3000 точок street food та інших закладів food-сервісу.
Головні принципи, якими керується у своїй роботі компанія, — тільки натуральні інгредієнти, сучасні технології у виробництві та логістиці, надійність та гнучкість у співпраці з бізнес-партнерами.
Street food "під ключ"
Одним з перших і найбільш розвинених напрямків діяльності Premier FOOD є робота з обслуговування систем food-сервісу, постачання м'ясної продукції під брендом Mr.Grill, молочної продукції, "других страв", хлібобулочних виробів, а також додаткові сервісні бізнес-послуги для клієнтів В2В.
Premier FOOD співпрацює з підприємствами малого і середнього бізнесу на ринку street food. Компанія прагне привчати українців до якісних, смачних та безпечних перекусів, культивуючи більш усвідомлене споживання їжі, яка раніше асоціювалася лише зі словами "швидко, дешево і сердито".
"Наша місія полягає у тому, щоб розвинути культуру споживання хот-догів та бургерів у невеличких street food точках, та зробити їх такими ж якісними, як на АЗС та в ресторанах", – говорить засновник та директор PremierFOOD Віталій Войтович.
Під брендами Mr.Grill та Grill House компанія виготовляє і постачає сосиски для хот-догів та котлети для бургерів по всій країні. Та не обмежується лише цим. Premier FOOD виступає як повноцінний бізнес-партнер для приватних підприємців. Компанія першою побудувала в Україні успішну франчайзингову мережу street food. Підприємець не лише купляє якісну продукцію, а разом з тим отримує всебічну підтримку свого бізнесу, а саме – професійне обладнання та навчання роботі на ньому, супутні товари, консультації з грамотної побудови маркетингу і бізнес-процесів, тренінги з правильного приготування найсмачніших хот-догів та бургерів у країні.
Більш ніж 150 рецептур сосисок зі справжнього м’яса
Premier FOOD виробляє продукцію і для роздрібного споживача під відомим брендом "Тульчин" Тульчинського м'ясокомбінату. На підприємстві "Тульчинм'ясо" – потужністю 8000 тон продукції на рік – випускають більш ніж 300 найменувань різноманітної м’ясної продукції.
Принципова позиція компанії: високі стандарти якості, чесність і відповідальність перед покупцем. Тому при виготовлені не використовується м'ясо механічної обвалки (ММО), шкідливі консерванти та домішки. Якість продукції "Тульчинм'ясо" підтверджена вищими нагородами багатьох престижних міжнародних конкурсів, а також сертифікатами ISO 9001-2000, HACCP, HALAL.
На виробництві розроблено унікальну гриль-технологію — вона дозволяє створювати сосиски для хот-догів, що ідеально витримують температурний режим приготування на грилі. А ще тут знають більш ніж 150 рецептур сосисок, використовують тільки справжнє м'ясо, без шкідливих консервантів, а продукція може довго зберігатися завдяки спеціальному методу шокового заморожування. Звідси сосиски, ковбаси і котлети для бургерів постачаються в різні куточки країни – до найбільших українських мережевих АЗК, ресторанів, кафе і супермаркетів.
Закономірно, що компанія націлена й на зовнішній ринок. Якість продукції Premier FOOD вже оцінили в Грузії, Азербайджані, ОАЕ, Кореї та Йорданії. Наразі компанія експортує яловиче м'ясо, сосиски для хот-догів та котлети для бургерів також на ринки Білорусі, Азербайджану та Казахстану. Втім, найбільш амбітною ціллю Premier FOOD є Китай, куди в 2019 році компанія поставила перші партії продукції.
Креативні хот-доги в стильному барі
Premier FOOD стрімко розвивається і в нових напрямках. У 2017 році був відкритий перший хот-дог бар мережі в американському стилі "Mr.Grill Hotdogs&Burgers". Але якщо в Америці хот-доги — це просто швидкий і дешевий перекус на ходу, Premier FOOD зробила так, щоб в Україні якісною була не тільки їжа, але і її подача. Мережа барів відрізняється авторським підходом, тому швидко стала популярною: відвідувачам полюбилися креативні хот-доги та бургери в стилі "ф'южн", названі на честь американських президентів і політиків.
Основні інгредієнти авторських страв (сосиски та котлети), звісно, виготовлені тільки зі свіжого м'яса і створені на власному виробництві.
Сьогодні до мережі входять 3 київських ресторани. У планах Premier FOOD на 2020 рік — розширення мережі до 8 закладів по всій Україні.
Мармелад з сюрпризом та молочний коктейль, як у дитинстві
Ще один напрямок діяльності Premier FOOD – ексклюзивна дистрибуція.
Відслідковуючи тенденції споживання та вивчаючи новинки міжнародних ринків, фахівці оцінюють потенційний попит і пропонують партнерам вже готові рішення. Наприклад, Premier Food першою привезла в Україну унікальний та популярний дитячій продукт Sweet box – яскраву коробочку-сюрприз, в якій зібрано колекційну іграшку з улюблених мультиків та смачний і корисний мармелад з натурального соку.
Став успішним й інший продукт компанії – молочний коктейль Milk Shake. Він поставляється порційно, у асептичній упаковці Tetra Pak. До нього компанія пропонує яскраві ексклюзивні стаканчики, надає в оренду шейкери та вчить, як правильно готувати, щоб коктейль був смачним, як у дитинстві.
Smart-доставка по всій Україні
Гордістю компанії є власна технологічна система 4PL логістики, що забезпечує покриття всієї території України, із власним автопарком з більш ніж 40 сучасних спеціально обладнаних автомобілів, здатних безпечно перевозити заморожену продукцію при температурному режимі -18°С. Щомісяця Premier FOOD робить понад 20 тисяч доставок, контроль за якими здійснюється автоматизовано, за допомогою спеціального мобільного додатку.
Можливості 4PL-логістики значно полегшують роботу, до послуг бізнес-партнерів Premier FOOD пропонуються: планування та управління запасами, організація закупівлі, облік документів, управління замовленнями, обробка вантажу, доставлення кінцевому споживачу та зберігання продукції в складських приміщеннях загальною площею понад 10 тисяч м².