Головна Сьогодні
Спецпроект

Скільки мают коштувати ковбаса і сосиски

У проєкті "Ми це їмо", разом з ТМ Бащинський, розбираємося в міфах про ковбасні вироби та сосиски

Кажуть "Чим дорожче ковбаса – тим більше в ній м'яса". Спробуємо розібратися, чи так це.

Сосиски і сардельки – це смачний і зручний продукт, а тому частий гість в споживчому кошику.

У м'ясних відділах таке розмаїття виробів, що найчастіше покупець "зависає" тут довше, ніж в інших відділах. І справді, як визначитися з вибором, адже виробників чимало, асортимент найрізноманітніший – від класики до новинок. Але основна причина – міфи, що існують навколо цих продуктів ще з часів Радянського Союзу.

Сьогодні на ринку ковбасної продукції дуже висока конкуренція і в боях за споживчі симпатії всі засоби гарні. Особливо підігрівання віри в старі міфи та розкручування нових – дуже зручна зброя. Ось тому і втрачаємо багато часу в ковбасному відділі, оцінюючи бажаний продукт з точки зору попередньо "з'їденої" нами інформації.

Почому знижки?

Деякі стверджують, що дорогий продукт – ще не факт, що хороший, можливо просто так виробник хоче заробити, або виробництво дуже витратне, немає можливості оптимізувати виробничі ланцюги.

На що звертати увагу при виборі продукції, ми вже писали раніше. Але ж у кожного свої фінансові можливості і смакові переваги. Так як же вибрати продукт по кишені і водночас не бути обдуреним?

Ми дізналися, яких критеріїв повинен дотримуватися виробник, щоб поняття ціни і якості були збалансовані та виправдані:

  • Наявність власної сировинної бази. Дуже важливий факт, оскільки якість продукції безпосередньо залежить від стабільності сировинної бази.
  • Технічне оснащення, адже технології дозволяють оптимізувати процес виготовлення продукції.
  • Вміння вибудувати шлях продукту від м'ясокомбінату до прилавка магазину без зайвих витрат. Великі компанії з великим обігом можуть собі дозволити не тільки дотримання температурних і санітарних норм, а й оптимізацію витрат на доставку продукції.
  • Порядність і відповідальність – якщо дрібний і тіньовий виробник може собі дозволити не вказувати у складі всі інгредієнти, то можна припустити, що такий виробник готовий заплатити всі можливі штрафи, та тільки оборот офіційний він заявляє мінімальний, тому і штраф його не лякає. А ось великий виробник, який виходить з рекламою на всю країну, показує не тільки свою впевненість і амбіції, а й стає відповідальним за кожен свій крок, за кожну букву на етикетці.
  • Адекватні акції. Якщо ринок пропонує цінові акції, то велика частина з нас повз не проходить, але тут потрібно так само свідомо обирати: звернути увагу на термін продукції, на зовнішній вигляд і на рівень довіри до торгової марки: дрібні виробники можуть собі дозволити змінюватит рецептуру для оптимізації ціни, що неприпустимо у сертифікованого виробника. І найголовніше – рівень знижки, тут задайте собі питання самі: чи може бути продукт зі знижкою -50% в стандартній рецептурі? Чи може продукт коштувати дешевше, ніж 50 грн за кг?

Справа не в ціні?

Зараз ціна по Києву на сосиски вищого гатунку в середньому 239 грн за 1 кг і 127 грн за 1 кг сосисок першого гатунку. Сардельки обійдуться в 154 грн за кг, а ковбаса з шинки – у 174 грн за кг. Однак при виборі продукту, що швидко псується, яким є ковбаса і сосиски, важливо розуміти, якої він якості. Тому краще не на акції дивитися, а розуміти, який перед вами виробник. Адже за фактом в лінійці кожного виробника продуктів і товарів є пропозиції для різних цінових сегментів, тому що завдання виробника – задовольнити споживача з різними потребами.

Наприклад, тільки у ТМ Бащинський (виробник ПАТ "Український бекон") в асортименті налічується 27 видів сосисок, 9 видів сардельок і 11 видів вареної ковбаси. Не дивно, що за три роки рівень продажів продукції ТМ "Бащинський" виріс більш ніж в два рази, зафіксувавши свої позиції в трійці лідерів в Україні. Це говорить про те, що марка визнана покупцем. Рівень лояльності з досліджень "Тейлор Нельсон Софрез Україна" виросла на 11% з 2018 року, а виробничий майданчик – станом на 2019 рік один з найбільш технологічних і сучасних, що доводять міжнародні сертифікати FSSC 22000, ISO 22000: 2005, ISO/TS 22002-1: 2009 і додаткові вимоги FSSC 22000 (Version 4.1).

Отже, обираючи продукцію відповідального виробника, можна завжди бути впевненим у своєму виборі і в якості продукту, яка б ціна не була вказана в ціннику. Ну а якщо потрапите ще й на акцію – то можна сказати вам пощастило.

Всі подробиці в спецтемі Ми це їмо

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти