Перед авіарейсом Сідней – Аделаїда співробітники перевізника Virgin на довгий час залишили собаку однієї з пасажирок на злітно-посадковій смузі. За словами жінки, на дворі у цей час було "30 градусів спеки".
"Я думала, що авіалінії давно переглянули політику і спочатку завантажують в літак тварин, а тільки потім – багаж. Я уявляю, як жарко було бідній собаці сидіти на розпеченому асфальті! Virgin повинні нести за це відповідальність", – висловилася власниця тварини Еліс Уіллемс.
За словами пасажирки, вона зайняла місце біля ілюмінатора й побачила, що недалеко від літака на 30-градусній спеці стоїть контейнер з її домашнім улюбленцем. Фотографії та опис інциденту Уіллемс опублікувала в Facebook.
Дивіться відео: в Китаї пес не іде з місця загибелі своєї господині
Як пише таблоїд The Sun, представники авіакомпанії Virgin заявили, що весь цей час собака знаходилася в тіні від багажної стрічки, а час очікування не перевищував 20 хвилин. Вони також зазначили, що перед завантаженням в літак співробітники перевірили стан тварини та переконалися в достатній кількості води в її контейнері.
Нагадаємо, раніше ми писали, як собака разгризла паспорт господині і врятувала її від коронавірусу. Крім цього, "Сьогодні" розповідали про пса, який пішов з життя в один день зі своїм господарем.
Читайте також:
- Перший випадок: собака заразилася коронавірусом, фото тварини
- Суміш кота і собаки: в Instagram розлетілося відео з незвичною твариною – котопсом
- Граються, їдять і сплять разом: вівчарка "усиновила" тхора, фото та відео
- У Луцьку з'явився чотириногий бібліотекар: лабрадор Пуша прищеплює дітям любов до читання