Цікавість може підштовхувати людей приймати більш розумні і здорові рішення.
Про це заявили вчені з університету Вісконсіна в Мадісоне, представивши своє дослідження на щорічній конференції Американської психологічної асоціації.
"Наше дослідження показало, що порушення цікавості людей може вплинути на їх вибір, відводячи від спокусливих бажань, наприклад, від прийому нездорової їжі або рішенні скористатися ліфтом, до менш привабливим, але корисним варіантів, таким як покупка овочів або рішенні піднятися по сходах", – зазначив Еван Полман, доктор філософії з університету Вісконсіна в Мадісоне.
Вчені провели серію експериментів, щоб показати, як цікавість людини може вплинути на її вибір.
В рамках першого експерименту добровольцям пропонували на вибір два види печива: покрите шоколадом і звичайне. Половина учасників повинна була просто взяти вподобане печиво, а другої групи заздалегідь повідомлялося, що в печиво без шоколаду можна знайти папірець з корисною інформацією.
Примітно, що в другому випадку 71% людей вибирав печиво з інформацією. У першому ж 80% людей вибрали шоколадне печиво.
У той же час, особливо переконливими виявилися результати польових досліджень. Вчені змогли на 10% підвищити число людей, які використовували сходи, повісивши дріб'язкові питання близько ліфтів, і вказавши, що відповіді можна знайти на сходах.
З використанням таких жартів вдалося також підвищити продажі овочів на 10%.
Вчені пояснюють це тим, що їх відкриття можна використовувати для підвищення мотивації у людей.
Читайте також:
- Вчені знайшли спосіб вирощування рук і ніг
- Вчені в Сибіру наткнулися на абсолютно новий матеріал
- Цікавість на сьогодні: скільки всього дерев усвіті
- Вчені довели, що куріння зменшує пеніс
- У тілі людини знайшли крихітні "фабрики" з виробництва антибіотиків
- Вчені з'ясували, коли народжуються генії.
- Вчені виявили величезну порожнину порожнього простору в центрі нашої галактики