I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Модний Liquid Coral: де знайти у Києві та до чого тут інститут кольору Pantone

За що люди віддають 250 гривень

Ми продовжуємо шукати найоригінальніші коктейлі України. І раніше вже розповіли про найінстаграмніший "Тайський Сауер" і коктейль з цікавим концептом Do not think about feijoa. А сьогодні покажемо, як виглядає коктейль модного відтінку Pantone – Liquid Coral і чому його всі замовляють.

Де шукати коктейль?

Знайшли оригінальний коктейль в Parovoz SpeakEasy – це бар формату Speakeasy, у якого немає вивіски і захований він під локацією "Кінотеатр Київ" вже 19 років. І сюди потрапляють тільки ті, хто "в темі" столичної алкокультури і любить ексклюзивні алкогольні поєднання. Власне, тому я тут :)

Реклама

Parovoz SpeakEasy
Parovoz SpeakEasy / Фото: restobar

До речі, бар потрапив до світового рейтингу Top 500 Bars і зайняв 331-е місце. Став першим серед українських барів, хто опинився у списку. Тому я не пропустила можливості розвідати локацію і протестувати оригінальний коктейль.

Вибір коктейлю довірила бармену Дмитру, який 8 років за баром. І, після 5 хвилин нашого спілкування, я не могла сприймати це місце як звичайний бар. Прийшла до висновку, що меню в подібних закладах зайве.

Реклама

Бармен Дмитро
Бармен Дмитро / Фото: Instagram: parovozspeakeasy

"Це не бар – це дім. Де всі наші гості – друзі. Я і меню рідко даю відвідувачам, воно у нас слугує виключно для того, щоб на ціни подивитися. Бо кому вдома потрібне меню? Але насправді, причина проста – перед відвідувачами протягом дня стоїть десятки складних випробувань, які потрібно швидко і якісно пройти. Коли вони у барі, ми хочемо їм влаштувати атмосферу релаксу – щоб вони вимкнули "режим брейншторм" і не перечитували десятки коктейлів з сотнями невідомих інгредієнтів ", – сказав Дмитро.

Жартома додав, що часом достатньо у клієнта уточнити його знак зодіаку, щоб зрозуміти, який коктейль він оцінить.

Реклама

Тому мені приготували найпопулярніший коктейль закладу – Liquid Coral, концепт якого пов'язаний з інститутом кольору Pantone.

У чому особливість і рецептура?

Liquid Coral – це коктейль на основі ягід і преміальної голландської водки Ketel One, який придумав Дмитро. Бармен зізнався, що ідея коктейлю була проста. Вангуєм, тут ви відразу згадали фразу "все геніальне просте", і це, насправді є спойлер до Liquid Coral.

Liquid Coral
Liquid Coral / Фото: Сьогодні

Дмитро хотів зроби коктейль на основі полуниці, яку любить його дружина, а вже потім підбирав інгредієнти, які б гармоніювали з фруктом. І найважливіше – щоб був витриманий баланс.

В результаті він зібрав ідеальне поєднання: полуниця, водка, базилік, ревінь, ваніль і чорний перець. І баланс вдалося зберегти за допомогою кисло-солодкої частини рецептури.

До речі, готують коктейль простим методом шейк.

Інгредієнти додають в такому співвідношенні:

  1. Водка Ketel One 40 мл
  2. Йогуртовий лікер – 30 мл
  3. Джем полуниці – 15 мл
  4. Ванільний сироп – 10 мл
  5. Лимонний сік – 25 мл;
  6. Біттер Rhubarb.

І для дизайну: суміш перців і листок свіжого базиліку.

Коктейль Liquid Coral
Коктейль Liquid Coral / Фото: Сьогодні

А інститут Pantone і коктейль пов'язує назва напою – Liquid Coral. У 2019 році найпопулярнішим кольором був визнаний Living Coral. Тоді Дмитро помітив цей трендовий відтінок, який збігся з кольором його коктейлю, у назві якого він замінив living на liquid (бо коктейль – це рідина). Так коктейль отримав ідеальну назву і концепт. І цей дует гармонійний.

Living Coral
Living Coral

Прайс коктейлю – 250 гривень.

Що хочеться сказати після випитого келиха?

У Pantone мали рацію, коли писали, що цей колір заряджає енергією, надихає і додає сил. Я перевірила цю характеристику на практиці, і у форматі коктейлю вона працює.

На смак – це кисло-солодка історія з перчинкою. Перший ковток повертає вас у літо, свіжий аромат напою надихає, а трішки гострий післясмак в поєднанні з базиліком мотивує взяти ще 1 порцію і продовжити цю літню історію хоча б на кілька хвилин ...

Але на мої уподобання вплинула не лише рецептура, а й бармен.

Дмитро певен, що під час вибору коктейлю для клієнта важливою є розмова. Тож коли хтось замовляє "Негроні", він розпочинає розмову про графа Камілла Негроні. Саме він і придумав "Негроні" у Флоренції. Після чого відвідувач натхненно п’є – тим самим доторкається до історії.

У моєму випадку, я слухала історії про натхнення і де бармен його зазвичай черпає для створення коктейлів, одним із яких я насолоджувалась.

Назва і подача Liquid Coral також зіграли свою роль. Бо все ж, спочатку увага акцентується саме на візуальній складовій і позиціонуванні коктейлю в барній карті. І вони тут гармонійно поєднані з огляду на концепт коктейлю.

Нещодавно ми писали, чи можна змішувати алкоголь під час вечірки і хто з зірок має власний бренд текіли.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти