Ми продовжуємо шукати найоригінальніші коктейлі України. І раніше вже розповіли про найінстаграмніший "Тайський Сауер" і коктейль з цікавим концептом Do not think about feijoa. А сьогодні покажемо, як виглядає коктейль модного відтінку Pantone – Liquid Coral і чому його всі замовляють.
Де шукати коктейль?
Знайшли оригінальний коктейль в Parovoz SpeakEasy – це бар формату Speakeasy, у якого немає вивіски і захований він під локацією "Кінотеатр Київ" вже 19 років. І сюди потрапляють тільки ті, хто "в темі" столичної алкокультури і любить ексклюзивні алкогольні поєднання. Власне, тому я тут :)
До речі, бар потрапив до світового рейтингу Top 500 Bars і зайняв 331-е місце. Став першим серед українських барів, хто опинився у списку. Тому я не пропустила можливості розвідати локацію і протестувати оригінальний коктейль.
Вибір коктейлю довірила бармену Дмитру, який 8 років за баром. І, після 5 хвилин нашого спілкування, я не могла сприймати це місце як звичайний бар. Прийшла до висновку, що меню в подібних закладах зайве.
"Це не бар – це дім. Де всі наші гості – друзі. Я і меню рідко даю відвідувачам, воно у нас слугує виключно для того, щоб на ціни подивитися. Бо кому вдома потрібне меню? Але насправді, причина проста – перед відвідувачами протягом дня стоїть десятки складних випробувань, які потрібно швидко і якісно пройти. Коли вони у барі, ми хочемо їм влаштувати атмосферу релаксу – щоб вони вимкнули "режим брейншторм" і не перечитували десятки коктейлів з сотнями невідомих інгредієнтів ", – сказав Дмитро.
Жартома додав, що часом достатньо у клієнта уточнити його знак зодіаку, щоб зрозуміти, який коктейль він оцінить.
Тому мені приготували найпопулярніший коктейль закладу – Liquid Coral, концепт якого пов'язаний з інститутом кольору Pantone.
У чому особливість і рецептура?
Liquid Coral – це коктейль на основі ягід і преміальної голландської водки Ketel One, який придумав Дмитро. Бармен зізнався, що ідея коктейлю була проста. Вангуєм, тут ви відразу згадали фразу "все геніальне просте", і це, насправді є спойлер до Liquid Coral.
Дмитро хотів зроби коктейль на основі полуниці, яку любить його дружина, а вже потім підбирав інгредієнти, які б гармоніювали з фруктом. І найважливіше – щоб був витриманий баланс.
В результаті він зібрав ідеальне поєднання: полуниця, водка, базилік, ревінь, ваніль і чорний перець. І баланс вдалося зберегти за допомогою кисло-солодкої частини рецептури.
До речі, готують коктейль простим методом шейк.
Інгредієнти додають в такому співвідношенні:
- Водка Ketel One 40 мл
- Йогуртовий лікер – 30 мл
- Джем полуниці – 15 мл
- Ванільний сироп – 10 мл
- Лимонний сік – 25 мл;
- Біттер Rhubarb.
І для дизайну: суміш перців і листок свіжого базиліку.
А інститут Pantone і коктейль пов'язує назва напою – Liquid Coral. У 2019 році найпопулярнішим кольором був визнаний Living Coral. Тоді Дмитро помітив цей трендовий відтінок, який збігся з кольором його коктейлю, у назві якого він замінив living на liquid (бо коктейль – це рідина). Так коктейль отримав ідеальну назву і концепт. І цей дует гармонійний.
Прайс коктейлю – 250 гривень.
Що хочеться сказати після випитого келиха?
У Pantone мали рацію, коли писали, що цей колір заряджає енергією, надихає і додає сил. Я перевірила цю характеристику на практиці, і у форматі коктейлю вона працює.
На смак – це кисло-солодка історія з перчинкою. Перший ковток повертає вас у літо, свіжий аромат напою надихає, а трішки гострий післясмак в поєднанні з базиліком мотивує взяти ще 1 порцію і продовжити цю літню історію хоча б на кілька хвилин ...
Але на мої уподобання вплинула не лише рецептура, а й бармен.
Дмитро певен, що під час вибору коктейлю для клієнта важливою є розмова. Тож коли хтось замовляє "Негроні", він розпочинає розмову про графа Камілла Негроні. Саме він і придумав "Негроні" у Флоренції. Після чого відвідувач натхненно п’є – тим самим доторкається до історії.
У моєму випадку, я слухала історії про натхнення і де бармен його зазвичай черпає для створення коктейлів, одним із яких я насолоджувалась.
Назва і подача Liquid Coral також зіграли свою роль. Бо все ж, спочатку увага акцентується саме на візуальній складовій і позиціонуванні коктейлю в барній карті. І вони тут гармонійно поєднані з огляду на концепт коктейлю.
Нещодавно ми писали, чи можна змішувати алкоголь під час вечірки і хто з зірок має власний бренд текіли.