"Малюк у2 рокивідкривталантдо малюваннянашпалерах.Є спосібвідучити йоговід цьогом'яко,без покарань ?" — Світлана Ж.
Боротися з такоюпристрастюнепросто.Іслід пам'ятати, щовсі малюкипроходятьтакий період, колиїм необхіднозалишити слід , як бипомітитинавколишній простір.Крім того,діяльнимизаходами щодо припиненнятягирозфарбуватистіни виможете просто -напростозгубититворчий початок івзагалівідбити охотудо малювання.Що робити?Підійдіть допитання творчо. Вамтреба:а )показати, чомутакіприкрашенняквартиринебажані ;б)показати , як і демалювати , щобвсі були задоволені .
Придумайтеказку"Проведмедика/зайчика/коника,якиймалювавна шпалерах ", в якійрозкажіть, щоспочаткугероймалював- малював ідомалюватидо того,що стінибудиночкасталибрудними інекрасивими .Освоївшиправильні діїв грі,дитина зможеперенести( добровільно,безпримусу)їх усвоє життя.Нагадаю :у малюківзапам'ятовування,придбання новихнавичоккраще йдечерезактивні дії , тому якщохочете домогтисявидимих ішвидких результатів,краще непросторозповідати казку , аще йпограти в неї(зробітьз чотирьохбілихаркушів формату А4стінибудиночка,і нехайіграшковийведмедик зсправжнімфломастеромв рукахрозмалюєїхповністю.А потімрозгляньтез малюкомці стінизі словами: "Ой , якбрудносталоу ведмедика ,як же йомунеприємнотам жититепербуде !".Такожважливо пам'ятати, щодля маленької людиниважливовідчути себестаршою, досвідченішою(інавіть розумнішою )від когось.Мидітейвічновчимо,такнехайповчатьі вони .Карапузіз задоволеннямпояснитьведмедику , де требамалювати.Авипідготуйтепідходяще місце :прикріпітьдо тих жешпалерна стініаркуш ватману , іфломастери( олівці ,пензлики ,крейду )малюкзапростоі з задоволеннямпокаже , денаслідитиможна , а де- ні- ні-ні.Після того, якви розповістеказку іпограєтев неї,обов'язковопоговорітьз малюком іпереконайтеся, що вінвсе зрозумівправильно.Не спокушайтеся,малюкнавряд чи змінитьсяз першого разу(хочабуває і таке) ,але якщо ви будетедіяти правильноі терпляче,виправитьсяобов'язково,безшкоди і примх .