I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Чому жінки говорять в чотири рази більше, ніж чоловіки

Пані не тільки чують краще за чоловіків, але ще і яскравіше відчувають те, що прозвучало

Світ дуальний. Ніч змінюється днем, припливи – відливами, чорне здається більш виразним у порівнянні з білим, а чоловіча сила найбільш яскраво проявляється на тлі жіночої протилежної істоти – споконвічної жіночої слабкості. Але слабкі жінки? Як часто їх слабкості стають тією "темною конячкою", на яку жінка підсвідомо і часто безпрограшно робить ставку?

Жінки по натурі дуже проникливі, їх важко обвести навколо пальця. Але компліментів це не стосується: жінка сприймає і каже за допомогою обох півкуль мозку, тоді як чоловік – переважно з допомогою лівої, відповідальної за логічне мислення, і критично сприймає сказане.

Пані не тільки чують краще за чоловіків (більш ніж в два рази краще!), але ще і яскравіше відчувають те, що прозвучало: відчувають тембр голосу і почуття, з якими вимовлялися слова. Тому для жінок так важливі ніжні вирази, емоції, з якими асоціюються приємні враження, музика.

Зауважте, що в оперному театрі більшість відвідувачів – жінки. Їм легше сприймати класичну музику, і прагнення до прекрасного у них виражено сильніше. Для чоловіків зорові відчуття більш значущі, але, якщо сильна стать прагне догодити слабкій, то спільне відвідування балетного спектаклю – саме те, що потрібно!

Повертаючись до компліментів, скажімо, що жінка слухає їх без критики. Адже відомо, що ми байдуже приймаємо заслужені компліменти і з вдячністю вислуховуємо ті, на які не заслужили. Помилитися не можна.

Жінка має сильно розвинений нюх. Чи варто дорікати їй у пристрасті до хороших парфумів? Сприйняття запахів жінкою в 100 разів посилюється в так звані критичні дні! Це, як шосте відчуття, і саме воно відіграє вирішальну роль у виборі партнера. Такого, з яким захочеться мати дітей
.

Запах партнера – це маркер клітинної сумісності , він дає жінці інформацію на підсвідомому рівні – чи зможе імплантуватися зародок в матці , чи зможе жінка виносити дитину . І помилитися тут не можна : надто велика ціна помилки . Так що жінка інтуїтивно вибирає гідного , і ніс їй в цьому – відмінний помічник .

Реклама

А побалакати? Уже в дошкільному віці дівчата говорять в 4 рази більше, ніж хлопчики. Дорослі жінки в середньому витрачають 20 хвилин на телефонні розмови, тоді як чоловіки – 6 хвилин, та й то для того, щоб передати необхідну інформацію. А жінці необхідно поділитися своїми почуттями, переживаннями – адже жіночий мозок еволюційно пристосовувався до основного призначення: виховувати дітей і співпрацювати з оточуючими.

Не дарма серед представниць прекрасної статі багато хороших, вдумливих керівників, які з розумінням ставляться до своїх підлеглих. А ось чоловік біологічно запрограмований на конкуренцію. Не дивно, що представники сильної статі небагатослівні.

Чоловіки і жінки занадто різні, але, мабуть, саме тому не можуть обходитися один без одного. Інь і Ян – половинки цілого, які взаємно доповнюють один одного. Чоловіче і жіноче начало не змагаються, хоча суспільство часто намагається нас переконати в іншому.
Чоловіче і жіноче начала з'єднуються і народжують гармонію.

Про те, як залежність від смартфона може викликати психологічні проблеми, дивіться на відео нижче
:

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти