Книги на літо

Степан у Каннах

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Брежнєва та фури

Facebook ризикує збідніти вполовину через Apple

Доходи Facebook від реклами на мобільних пристроях iPhone і iPad під управлінням iOS 14 можуть впасти більш ніж на 50%

Платформа Facebook Audience Network ризикує втратити величезні гроші внаслідок нової політики конфіденційності Apple, яка з'являться в iOS 14. Facebook попереджає розробників своїх додатків про можливе різке скорочення доходів від реклами. Цифри можуть досягати катастрофічних 50%.

Більш того, титану соціальних мереж загрожує ще більша втрата доходів, якщо він вчасно не виправить платформу так, щоб вона відповідала правилам iOS 14. Проблема полягає в тому, що нова версія мобільної операційної системи видаляє можливість персоналізації реклами в додатках під виглядом заборони на стеження за користувачами.

Реклама

Дивіться також в сюжеті про те, які дивні публікації в Facebook роблять президенти:

Apple попередила про серйозні зміни політики конфіденційності iOS 14 ще в червні 2020 року на Всесвітній конференції розробників. Одна з нових функцій безпеки мобільної операційної системи – підвищення прозорості особистої інформації. Розробники повинні будуть не тільки показати користувачам, як вони збирають, використовують і діляться особистою інформацією, а й самі додатки повинні будуть запитувати дозвіл на очистку цих даних. У користувача тепер буде вибір – ділитися цією інформацією з додатком чи ні.

Реклама

Нова опція в iOS 14, яка заблокує стеження за користувачами
Нова опція в iOS 14, яка заблокує стеження за користувачами

Згідно заяви Facebook, падіння на 50% – це груба оцінка. Насправді вплив може бути набагато більш значним. Гігант соціальних мереж заявляє, що він працює над пошуком "короткострокових і довгострокових" заходів проти змін, включаючи випуск нових пакетів Audience Network і Facebook SDK до того, як Apple випустить iOS 14.

В iOS 14 при запуску кожної програми можна буде вирішувати, ділитися своєю інформацією з ним чи ні
В iOS 14 при запуску кожної програми можна буде вирішувати, ділитися своєю інформацією з ним чи ні

Реклама

Facebook попереджає, що iOS 14 може зробити Audience Network просто неефективною, тому компанія, ймовірно, не буде пропонувати її в майбутньому. Тим часом, невелике число користувачів все ж погоджується на збір даних, однак вони будуть бачити менш релевантну рекламу, що вдарить по вартості подібних оголошень.

Нагадаємо, що раніше Facebook обіцяв примусово перевести всіх користувачів на новий дизайн у вересні. В той же час в Україні запрацював сервіс Facebook Pay.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти