Ігрова студія Epic Games показала нове покоління графічного движка Unreal Engine 5, який, за її словами, "розкриє всю міць ігрових приставок наступного покоління" PlayStation 5 і Xbox Series X. Щоб показати потужність ігрових консолей з реалістичною візуалізацією, був представлений відеоролик демонстраційній версії, яку запустили на PlayStation 5, і вона просто приголомшує.
Технічна демонстрація Epic називається Lumen in the Land of Nanite – на честь двох нових технологій, що з'явилися в Unreal Engine: Nanite і Lumen. Демонстрація гри в реальному часі від Tomb Raideresque розповідає, як новітні базові технології можуть піднести комп'ютерну графіку в консольних іграх майже з фотореалістичною графічною точністю, яка раніше була доступна тільки високобюджетним кінофільмам з CGI.
Дивіться також у сюжеті про те, як збагатитися, граючи в комп'ютерні ігри:
Nanite – це "геометрія мікрополігона", яка, як стверджує Epic, створює трикутники розміром з піксель. Технологія дає змогу розробникам використовувати ресурси в Unreal Engine, що містять мільйони або навіть мільярди полігонів, без шкоди для продуктивності. Це вказує на статую в демо, яка складається з 33 мільйонів трикутників.
Потім показана кімната, яка містить 500 однакових статуй, кожна з однаковим рівнем деталізації. У підсумку кількість полігонів у сцені сягає близько 16,5 мільярда, не рахуючи геометрію кімнати, – і все це без помітних затримок або просідання частоти кадрів. Ще раз зазначимо, все це прораховується в реальному часі на PlayStation 5.
Рішення Lumen – це повністю динамічне глобальне освітлення, яке автоматично підлаштовується під конкретну ігрову ситуацію і зміну розміщення джерел світла, відкреслюючи багаторазові деталізовані відображення. У підсумку розробники зможуть створювати максимально реалістичні сцени, просто вказуючи положення сонця, час доби, характеристики відображення оточення тощо. Відповідно, цей процес заощадить час, надавши результат вищої якості.
Ninite і Lumen – не єдине, що пропонує Unreal Engine 5. Epic внесла поліпшення в наявні технології Unreal, включно з фізикою і руйнуванням Chaos, Niagara VFX та іншими поліпшеннями. Наприклад, частинки Niagara тепер можуть спілкуватися одна з одною і краще розуміти своє оточення. Отже, розробники можуть створювати безліч таких істот, як кажани або жуки, які реалістично реагують як на своє оточення, так і один на одного.
Unreal Engine 5 буде готовий до кінця 2021 року. Коли це станеться, UE5 буде підтримувати всі наявні ігрові системи наступного покоління, а також ПК, Mac, iOS, і Android. Компанія також заявила, що розробники, що нині створюють ігри наступного покоління з використанням UE4, зможуть легко перейти на Unreal Engine 5 після його випуску без потреби перезапуску виробництва.
Нагадаємо, що раніше анонсовано повернення Mafia з неймовірної краси графікою. Також недавні новини про Grand Theft Auto 6 довели гравців до сліз.