Після закриття відверто невдалої соцмережі Google+ пошуковий гігант без помпезних анонсів просто тихо запустив ще одну соціальну мережу з ухилом на контент під назвою Keen. Нове творіння Google згадується як конкурент Pinterest, але це не зовсім так. Keen – це застосунок для машинного навчання, який активно просуває користувачам відповідні вебсторінки за інтересами. "Кін" готовий стати новим джерелом реферального трафіку, що робить його потенційно цікавим проєктом для нарощування переглядів.
Відповідно до опису, Keen – це місце, де користувачі можуть збирати контент на цікаві для них теми, ділитися цими добірками з іншими людьми, а також знаходити новий контент на основі того, що вони зберегли. Розробники зазначають, що новий застосунок не призначений для того, щоб користувачі витрачали "нескінченний час" на браузинг. Воно має на меті стати "домом" для їхніх інтересів.
Дивіться також у сюжеті про те, як соцмережі вибухнули новими групами смерті:
Що відрізняє Keen від Pinterest, так це те, що Keen використовує пошук Google і машинне навчання, щоб допомогти розкрити зміст, пов'язаний з вузькими інтересами користувачів. На відміну від Pinterest, пошуком цікавого контенту займеться штучний інтелект, а користувачеві залишиться тільки відсіяти непотрібне і зосередитися на цікавих і корисних для себе публікаціях. У міру наповнення своєї колекції, Keen ставатиме ще кращим в освоєнні того типу контенту, який цікавить користувачів.
Новий сервіс доступний у вигляді сайту та Android-додатку, а ось iOS-версії поки немає. Зареєструватися можна за допомогою свого особистого облікового запису Google.
Нагадаємо, що Instagram змінює політику – що нового готує соцмережа. Також раніше ми писали, як видалити акаунт Instagram назавжди і зникнути з інтернету.