У гонці електромобілів на далекі дистанції виробники так чи інакше змушені змагатися з Tesla. Компанія Mercedes-Benz готова позмагатися та пропонує споживачам досконаліші можливості, ніж у Model S. Виступаючи перед акціонерами та інвесторами в липні 2020 року, керівник Daimler Ола Калленіус підтвердив, що електрокар Mercedes-Benz EQS зможе подолати відстань в 700 кілометрів на одному заряді. Якщо зазначена цифра на практиці виявиться досяжною, то це зробить седан розміру S-класу найвитривалішим серійним електромобілем у світі, повідомляє Autoblog.
"Це перший повністю електричний розкішний седан від Mercedes-Benz, заснований на повністю електричній архітектурі. Він відкриває абсолютно нові можливості, від розміщення акумуляторів з сучасною начинкою до дизайну автомобіля", – коментує Келленіус.
Дивіться також у сюжеті про те, як був представлений Mercedes AMG GT-R Pro 2020:
Наразі лідером на ринку з автономності є Tesla Model S – електромобіль здатний подолати чесні 400 миль (647 км), що підтвердило Агентство з охорони довкілля (EPA) в 2020 році. Однак на такий пробіг впливає багато чинників: температура середовища, використовувані системи, вага автомобіля і його завантаженість, управління, якість дороги та програмне забезпечення для керування акумулятором.
Однак поки судити про перевагу Mercedes-Benz EQS над Tesla Model S зарано, оскільки ще не опубліковані додаткові технічні специфікації. 700-кілометровий діапазон був оголошений концепцією EQS Vision 2019, в яку входив акумулятор ємністю 100 кіловат-годин, що приводив у рух два електродвигуни (по одному на вісь) з обертовим моментом в 732 ньютон-метри. Така силова установка розганяє електрокар до 100 км/год всього за 4,5 секунди – це хороший показник для важкого авто.
Mercedes-Benz представить повноцінний EQS до кінця 2020 року. Модель почне надходити в автосалони через кілька місяців після свого дебюту. Хоча це буде розмір S-класу, він не продаватиметься як заміна класичного седана з ДВС, який збирається повернутися в новому поколінні. Обидві моделі продаватимуться паралельно. Розумно очікувати, що EQS буде коштувати дорожче, ніж традиційний S-клас, навіть враховуючи комфортніше оснащення в останньому.
Нагадаємо, що раніше Mercedes-Benz показав автомобіль майбутнього, який рве всі шаблони. Також раніше Mercedes-Benz заявив, що відмовляється від бензину і дизелю.