Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.
Прийняти
Головна Сьогодні

PlayStation 5 не врятує гри від "гальм і глюків"

Надшвидкий твердотільний накопичувач SSD не допоможе прискорити завантаження ігор на PlayStation 5

SSD не врятує гри майбутнього від повільного завантаження
SSD не врятує гри майбутнього від повільного завантаження
Фото: Unsplash

Анонсована минулого місяця ігрова приставка PlayStation 5 буде володіти вагомою перевагою над минулими поколіннями консолей завдяки використанню твердотільного накопичувача (SSD), який дозволить прискорювати завантаження ігор. Однак оптимістичний настрій компанії розвіяв технічний директор з компанії Remedy – SSD не врятує гри майбутнього від повільного завантаження, "гальм і глюків".

Нагадаємо, що раніше збагатитися граючи в комп'ютерні ігри:

Ще перед анонсом PlayStation 5 провідний системний архітектор Sony Марк Черні робив великий акцент на використанні SSD, як на вагомій перевазі ігрової приставки крім потужного процесора і відеоприскорювача. Черні демонстрував потужність PS5 на прикладі "Людини-павука", запущеного на ігровій консолі наступного покоління, щоб показати час завантаження ігор. Тоді як на PlayStation 4 Pro гра завантажувалася за 15 секунд, на PlayStation 5 цей час склав менше секунди, що дійсно вражає. Розробники відразу почали ділитися своїми прогнозами щодо спрощення розробки ігор під цю систему.

Незважаючи на вражаючі результати завантаження, варто відзначити один факт – завантаження здійснювалася "старої" гри на "старій" платформі. Як стверджує технічний директор з компанії Remedy Мікі Вехкал у свіжому номері PlayStation Official Magazine, незважаючи на збільшену продуктивність, ігри на приставках нового покоління Sony PlayStation 5 і Xbox Scarlett можуть завантажуватися так само повільно, як і зараз – від 15 до 40 секунд. Розробник вважає, що наявність надшвидких накопичувачів SSD не зможе вирішити проблему ігор майбутнього, особливо коли відеогра починає використовувати більше даних.

Розробники ігор дійсно можуть використовувати збільшену потужність PlayStation 5 для подвоєння частоти кадрів (FPS). Однак при збільшенні роздільної здатності, розмірів і якості текстур, а також великої кількості об'єктів, швидкість завантаження може залишитися на рівні колишніх поколінь PlayStation, стверджує Векхал. Керівник відділу комунікацій Remedy Томас Пуха також зазначає, що технічна потужність будь-якої системи не врятує гри майбутнього від падіння частоти кадрів за умови поганої оптимізації, тому "гальма і глюки" можуть бути неминучі.

За словами технічного директора Remedy, вони вже встигли випробувати консолі нового покоління для розробників (Dev Kit) і пристрої дійсно показали значне прискорення процесу завантаження. Але при цьому і самі ігри стали набагато об'ємніше і більш вимогливими до апаратних характеристиках, тому не варто очікувати миттєвого завантаження опрацьованих і якісних локацій і світів.

Планується, що PlayStation 5 з'явиться в продажу 20 листопада 2020 року за ціною 499 доларів.

Нагадаємо, що раніше в мережі з'явилася перша фотографія PlayStation 5. Також в мережі були випадково розкриті детальні подробиці гри Grand Theft Auto 6.

Читайте найважливіші новини в Telegram, а також дивіться цікаві інтерв'ю на нашому YouTube-каналі.

Джерело: ibtimes.co.uk

Новини партнерів

Загрузка...

Популярні статті

Новини партнерів