Практика придбання авто до карантину не змінювалася протягом більше 100 років. Покупець йшов до автосалону, вибирав авто, обговорював ціни і підписував документи на придбання. Але в умовах коронавірусу і вимушеної зупинки промисловості та продажів, все обслуговування перемістилося онлайн. Причому в інтернет "переїхали" навіть ті автовиробники, які раніше чинили опір такому підходу, принаймні, в США.
Видання Roadshow поговорило з багатьма автовиробниками на території Північної Америки, щоб дізнатися, як вони вирішують проблеми з покупками автомобілів в епоху пандемії коронавірусу.
Audi
Німецький бренд повідомляє, що пропонує доставку автомобілів додому. Хоча таку послугу Audi надавали ще до спалаху коронавірусу. Доставка автомобілів триватиме стільки, скільки потрібно буде клієнтам. Представник автоконцерну визнає, що така послуга залишається важливою для їхніх клієнтів.
Ford
Ford пропонує не тільки доставку автомобілів до будинку, але і дилерів, які допомагають з вибором і придбанням автомобілів. Автовиробник повідомляє, що більшість дилерів в США перекваліфіковані для проведення віддалених продажів. Для дилерів, які працюють з клієнтами для покупки авто онлайн поза дилерським центром, автовиробник буде виплачувати бонусні виплати по франшизі протягом березня і квітня.
Lincoln
Підрозділ Ford з виробництва розкішних автомобілів запустив послугу Lincoln Showcase на початку квітня. Ті, хто зацікавлений у придбанні, можуть запросити спеціальну онлайн-зустріч, і співробітник одного з дилерських центрів автовиробника надасть повністю цифрову екскурсію. Кожне відвідування триває приблизно 30-45 хвилин. Якщо клієнт зважиться на покупку, Lincoln радо доставить машину до будинку нового покупця.
Дивіться також в сюжеті про те, як шахраї можуть заволодіти вашим автомобілем:
General Motors
General Motors запустив онлайн-програму за назвою Shop Click Drive ще шість років тому. Вона охоплює всі бренди компанії: Chevrolet, Buick, GMC і Cadillac. Онлайн-магазин Shop Click Drive дозволяє покупцям вибирати автомобіль, обробку салону, аксесуари і навіть управляти фінансами через веб-сайт автовиробника. Як тільки покупець вибрав собі авто, його доставляють прямо до будинку нового власника. Правда, за минулий час ця послуга не набрала популярності. Однак вже під час пандемії програма себе непогано зарекомендувала, пропонуючи безліч переваг для клієнтів, які не в змозі відвідати дилерський центр.
Honda і Acura
Японський автовиробник Honda і його підрозділ класу люкс Acura запускають пілотні програми онлайн-шопінгу на обраних ринках, включаючи США і деякі країни Європи. Оскільки пандемія COVID-19 вирує по Північній Америці, компанія посилила розвиток свого онлайн-сервісу. За словами представника компанії, у брендів є дві програми прискореного розвитку: Shop Simple з Honda і Acura Precision Purchase. Обидві пропонують доставку додому будь-якого авто з представлених в онлайн-магазині.
Nissan
Автовиробник повідомляє, що всі його дилери продовжують слідувати місцевим, штатним і федеральним правилам США щодо укомплектування персоналом та часом роботи. Але деякі дилери почали використовувати різноманітні варіанти доставки до будинку нових автомобілів своїм покупцям. Оскільки для цього не була придумана якась постійна програма, тому Nissan пояснює свою політику щодо віддалених покупок: "Ми рекомендуємо клієнтам безпосередньо звертатися до місцевого автосалону, щоб дізнатися доступні варіанти".
Infiniti
У висококласного підрозділу Nissan також не виявилося онлайн-програми. Проте, Infiniti запевняє, що численні дилери пропонують свої послуги доставки авто для покупців, тому в деяких випадках весь процес можна здійснити онлайн. Infiniti зараз адаптується до карантину і вживає всіх необхідних заходів, щоб покупці почували себе в безпеці та не виходили з дому, аби придбати авто люксового бренду.
Mazda
Японський автовиробник повідомляє, що процес доставки додому варіюється в залежності від дилера і регіону. Представник компанії додає: "Ми закликаємо клієнтів звертатися до місцевого дилерського центру для обговорення варіантів".
Mercedes-Benz
Німецька марка Mercedes-Benz залишається при своєму консервативному підході і неохоче дивиться на способи онлайн-продажів. Представники компанії повідомили, що клієнти повинні проконсультуватися зі своїм місцевим дилером про способи доставки додому.
"На сьогоднішній день невелика кількість дилерських центрів скорегували свою діяльність для роботи в умовах коронавірусу. Ми розставили пріоритети обслуговування і підтримки, обмеживши продавців інтерактивною взаємодією за необхідності", – повідомив Mercedes-Benz виданню Roadshow.
Tesla
Оскільки Tesla не керує франчайзинговою дилерською мережею і продає електромобілі споживачам безпосередньо, то її процес доставки завжди сильно відрізнявся від традиційного способу. Прессекретар автовиробника повідомляє, що компанія зараз активно нарощує свою програму Tesla Direct Drop прискореними темпами. Процес призводить до абсолютно безконтактної доставки. Автовиробник залишає обраний покупцем автомобіль у нього вдома або на роботі, а всі необхідні документи для підпису залишаються всередині. Після оформлення документації прямо в електромобілі нові власники повідомляють компанію, де вони хочуть отримати нову Tesla, або почати руху на наданому авто – у цьому випадку для розблокування авто досить встановити додаток Tesla на смартфон.
Toyota і Lexus
Toyota та її висококласний підрозділ Lexus дозволяють майбутнім власникам здійснювати покупки в інтернеті, кастомізувати свій автомобіль перед придбанням і запросити доставку його до себе додому без додаткової оплати. Понад Toyota почала надавати послугу сервісного обслуговування на дому: до власника будь-якої Toyota або Lexus, авто яких на гарантії, може приїхати група механіків для планової заміни масла, фільтрів, гальмівних колодок або автошин.
Нагадаємо, що раніше ми складали рейтинг ТОП-7 найнадійніших автомобілів початку 2020 року. Також ми вибирали ТОП-10 найкращих дешевих автомобілів за підсумками 2019 року.