Українці стали рідше використовувати соціальну мережу Вконтакте, заявила Factum Group.
Компанія оприлюднила дані щомісячного дослідження переваг української аудиторії, передає watcher.com.ua.
Згідно з дослідженням, за підсумками серпня, на першому місці незмінно залишається Google. При цьому позиція соцмережі ВКонтакте, яка міцно закріпилася на другому місці, поступилася відеосервісу YouTube.
Цікаво, що ще один недавній лідер уподобань українців – Мейл.ру – теж продовжує втрачати позиції. Ще півроку тому сервіс конкурував за друге місце, а зараз спустився на 5-те.
Варто зазначити, що в дослідженні враховуються дані не тільки тих, хто Desktop-платформ, але і мобільних платформ (поки тільки на основі Android).
Читайте також:
- Скандальний жарт Зеленського в Юрмалі викликала великий резонанс: реакція українців
- Соцмережі підірвали "дорогі земляки" з Донбасу
- Соцмережі нещадно потролили останні нововведення Apple
- Як соцмережі відреагували на перший матч збірної України під керівництвом Шевченка
- Соцмережі розкритикували презервативи Durex з ароматом баклажана
- Соцмережі розсмішила політична реклама з Криму