Головна Сьогодні

Розоряють власників: ТОП-7 найненадійніших авто з пробігом

Антирейтинг популярних вживаних автомобілів в Україні, у яких згодом виявляються серйозні проблеми

Німецька організація TÜV, яка здійснює технічний нагляд за різною продукцією, серед іншої за транспортом, склала щорічний рейтинг надійності автомобілів, повідомляє Autobild. Скласти такий звіт допомогла мережа сервісних центрів TÜV по країні, які обслуговують до 10 мільйонів авто щорічно. На основі звернень щодо ремонту, їх частоти, включаючи несправності з підвіскою, гальмівною системою, двигунами, кермовим керуванням і електронікою, зібрана цінна інформація про надійність різних моделей автомобілів вторинного ринку.

Однак з усього спектру досліджуваних автомобілів слід прибрати ті моделі, які офіційно в Україні не продавалися. Отже, до нього не включені VW Tiguan з проблемним двигуном 1,2 л, а також Hyundai i20 і Fiat 500, які продані нікчемними тиражами. З усього рейтингу відібрані моделі, які користуються величезною популярністю, але за результатами звернень в TÜV виявилися найпроблемнішими через часті звернення.

Дивіться також у сюжеті про те, як в Україні розмитнюють "евробляхи":

Раніше Сьогодні.Lifestyle надавали рейтинг ТОП-7 найнадійніших автомобілів початку 2020 року. А тепер ми пропонуємо подивитися на ТОП-7 найбільш ненадійних вживаних автомобілів на вторинному ринку України, ремонт яких може розорити власників.

Kia Sportage (2010-2016)

Kia Sportage
Kia Sportage
Фото: Autobild

Один з найпопулярніших автомобілів корейської марки в Україні та Європі раптово виявляється частим гостем в антирейтингу TÜV. На жаль, цей бестселер не може похвалитися надійністю своїх агрегатів – список скарг власників досить великий. Двигуни, амортизатори, кермове керування виходять з ладу частіше і швидше, ніж хотілося б. У багатьох елементів підвіски низький ресурс. Є претензії до матеріалів інтер'єру – пластик спучується і гримить, кермо і сидіння швидко зношуються. Провисають двері, люк на даху часто заклинює.

Але найбільша проблема автомобіля полягає в задирах циліндрів бензинових двигунів 2.0 серії G4KD. Також помічені плавальні обороти і відмови фазорегулятора. Що характерно, дизельний варіант вийшов цілком вдалим і не страждає такими недоліками. Але підвіска старих "Спортейджів" вимагає постійної уваги з-за невисокого ресурсу багатьох елементів.

Nissan Qashqai (2007-2013)

Nissan Qashqai
Nissan Qashqai
Фото: Autobild

Популярний кросовер в Україні на вторинному ринку Nissan Qashqai 1-го покоління теж потрапив у немилість TÜV. Проблем у "Кашкая" не так багато, але вони критичні. Головний недолік – 1,6-літровий мотор HR16DE з проблемою залягання кілець. Найбільш ненадійна комбінація цієї моделі – з варіатором Jatco JF015E, у якого "хвороби" вилазять після 20 тисяч кілометрів. Рідко коли така трансмісія доживає до 100 тис. км. Причому варіатор у цій моделі не придатний до ремонту і змінюється повністю в разі відмови, що досить недешево.

У 2-літрового мотора MR20DE до 80-100 тис. км розтягується ланцюг ГРМ. Після п'яти років експлуатації починає текти піддон картера, закріпленого на герметику. Також у Qashqai виявляється слабка передня підвіска, недовговічна кермова рейка, трапляється розгерметизація вітрового скла, місцями слабке лакофарбове покриття та інші неприємні дрібниці. Що характерно, споріднений Qashqai повнопривідний позашляховик X-Trail таких проблем не має.

Chevrolet Spark / Matiz (2005-2016)

Chevrolet Matiz
Chevrolet Matiz
Фото: Wikipedia

На подив, проблем з трансмісією у Chevrolet Spark / Matiz не помічено. Зате є проблеми в інших місцях. Відзначається крайньою ненадійністю підвіска (крім пружин і амортизаторів), кермове керування, гальмівна система. У нас машину продавали і як Daewoo, і як Chevrolet, в тому числі узбецької збірки, до якості якої є додаткові претензії.

Ford Mondeo (2007-2014)

Ford Mondeo
Ford Mondeo
Фото: Autobild

Ford Mondeo, в принципі, можна назвати хорошим автомобілем. Але всю картину псує відверто провальний тип автоматичної трансмісії авторства Ford – роботизована коробка з подвійним зчепленням під назвою PowerShift. Багатостраждальна коробка має один з найнижчих показників надійності, чий ремонт обходиться в астрономічні суми. Але є питання і до 2-літрового мотора EcoBoost, в якому трапляється прогоряння поршнів. Невдалою виявилася конструкція кермового механізму – пластикова втулка стирається в рекордні терміни. Є нарікання на роботу вузлів в електроніці. Не найкращу репутацію має кросовер Kuga, де, крім робота, часто дає збої паливна система турбодизеля і електроніка повного приводу.

Skoda Octavia (2004-2013)

Skoda Octavia
Skoda Octavia
Фото: Autobild

Бестселер серед легкових автомобілів в Україні Skoda Octavia має ахіллесову п'яту, через яку потрапила в рейтинг найненадійніших авто. Все через ранні моделі з турбованим двигунами TSI / TFSI, а також роботизовану трансмісію DSG, особливо 7-ступінчасту модель DQ200 з подвійним сухим зчепленням. Остання мала недосконалий алгоритм керування і конструктивні особливості, які призводили до уривчастого ритму роботи і, як наслідок, прискореного зносу деталей трансмісії, особливо зчеплення. Нерідко поломки відбувалися в гарантійний період – траплялися як механічні руйнування, так і відмови керувальної електроніки. Ситуація виправилася після 2011 року, коли всі мотори і коробки поступово модернізували. Щодо решти машина нічим страшним не "хворіла". Тому на вторинному ринку обережно підходьте до вибору Skoda Octavia старше 2011 року.

Peugeot 308 (2007-2014)

Peugeot 308
Peugeot 308
Фото: Wikipedia

Французький автопром в Україні не дуже славиться, особливо автогігант Peugeot. Але якщо до інших моделей ставлення терпиме і недоліків там відверто небагато (переважно відзначають спірний дизайн, особливості складання і вартість запчастин), то відверто невдалим автомобілем цього бренду є Peugeot 308.

Найпроблемніші місця 308-го – водяна помпа і термостат, просто як у Opel. Але "француз" страждає ще низькою якістю ЛКП і нерівномірними зазорами між деталями кузова. Майже всі двигуни надмірно споживають машинну оливу – це практично не "лікується". Швидко зношуються гальмівні колодки. Популярний двигун 1,6 відзначається розтягуванням ланцюга, відмовами ЕБУ і системи зміни фаз газорозподілу. Ну і вишенька на торті – "глюки" з електронікою автоматичної трансмісії. Тому, якщо ви все ж захочете собі Peugeot 308, вибирайте ліпше моделі з ручною коробкою передач і звичайний 1,6-літровий двигун без турбіни.

Dacia Logan (весь модельний ряд)

Dacia Logan
Dacia Logan
Фото: Autoblog

За підрахунками, Dacia Logan на вершині антирейтингу в групі лідерів різного віку від 2 до 11 років за питомою кількістю поломок. Серед основних проблем: привід ГРМ на моторі 1,4 MPi, масляний насос (на всіх моторах), на турбодизелі 1,5 часто виходить з ладу турбіна. Швидко зношуються кермові наконечники, і занадто часто перегорають лампочки. Що характерно, до механічної трансмісії претензій майже немає, крім варіатора Jatco JF15E – його компоненти занадто швидко зношуються. З іншого боку, цей автомобіль з роками став "народним" і всі його проблеми давно знають на СТО, тому його ремонт швидкий і недорогий, та й запчастин на "Логан" вистачає на будь-який гаманець.

Висновки

У жодному разі не хочемо сказати, що всі перелічені вище автомобілі не варто купувати, як уживані, так і нові. Аж ніякі. Зазначені проблеми часто є не більше ніж статистикою і не говорять про те, що автомобіль відверто поганий. Просто потрібно дотримуватися рекомендацій, знати проблемні місця, не затягувати і вчасно ремонтувати машину, а також правильно доглядати за нею, і тоді вона прослужить довго.

Той же Kia Sportage на дорогах України зустрічається дуже часто, і беруть його із задоволенням, оскільки машина в цілому вийшла дуже навіть хорошою. Просто ярлик "ненадійний" у цифрах означає, що за календарний рік в Німеччині близько 20% власників шести-семирічних машин стикалися з тими чи іншими поломками – це яскравий приклад "помилки того, хто вижив". Адже виходить, що у 80% Sportage несправностей не зафіксовано взагалі. Низьким рівнем надійності,до речі, німці вважають показники вище 12-15%. Інакше кажучи, старий Kia Sportage можна брати, і він з дуже ймовірно буде довго вас возити і радувати.

Нагадаємо, що раніше були названі ТОП-32 найнадійніших авто 2020 року. Також нещодавно ми складали рейтинг ТОП-15 "живучих" авто з великим пробігом.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися
Читайте Segodnya.ua у Google News
Джерело: Autobild

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти