Renault представила концептуальний електромобіль, який являє собою реальний "трансформер". Модель Morphoz не буде перетворюватися в гігантського робота, що говорить. Трансформація використовується лише для подовження кузова, щоб вмістити додаткову батарею і запропонувати більше внутрішнього простору для пасажирів і багажу.
У стандартному "міському" режимі Morphoz оснащується акумулятором потужністю 40 кВт·г, який дає можливість автомобілю проїхати 400 кілометрів. За словами Renault, такої дальності достатньо для поїздок містами і передмістями. Але цієї відстані може бути недостатньо для далеких подорожей, тому в машини є хитрий трюк.
Якщо водій хоче збільшити автономну дальність Morphoz, йому просто потрібно відвідати акумуляторну станцію Renault, де електрокар буде трансформований. Кузов Morphoz подовжується на 20 сантиметрів, і місце, що звільнилося, використовується для встановлення додаткової батареї.
Додатковий акумулятор на 50 40 кВт·г може бути поміщений у вільний простір під підлогою, що збільшить дальність пробігу до 700 кілометрів. Додаткова довжина також створює більше місця для ніг пасажирів і для розташування додаткових двох валіз у багажнику.
Дивіться також у сюжеті про те, як в Україні створили перший електромобіль:
Інші футуристичні особливості включають кастомізовану кабіну з поворотними сидіннями. Також є рульове колесо, що може сховатися і, отже, відкриває приладову панель "живого екрану", а екологічний інтер'єр складається з перероблених матеріалів.
Будучи концептом, Morphoz, можливо, ніколи не потрапить на виробничу лінію, але деякі його особливості, ймовірно, будуть використані в інших автомобілях.
Нагадаємо, що раніше Женевський автосалон 2020 скасували вперше за 70 років через коронавірус. А недавно Tesla почала продажі нової моделі електромобіля – Model Y.