Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.
Прийняти
Головна Сьогодні

У Red Dead Redemption 2 на комп'ютерах виявили ігрове "прокляття"

У комп'ютерній версії Red Dead Redemption 2 виявлена серйозна проблема, що ламає весь ігровий процес

У Red Dead Redemption 2 нестерпно грати на потужних комп'ютерах
У Red Dead Redemption 2 нестерпно грати на потужних комп'ютерах
Фото: The Verge

Вихід Red Dead Redemption 2 на комп'ютерах розгнівав гравців через помилки, пов'язані з запуском. Але якщо перші були виправлені шляхом виходу патчів і драйверів, то нова виявлена проблема виявилася набагато серйознішою. Дивно, але в Red Dead Redemption 2 нестерпно грати на дуже швидких комп'ютерах – гра буквально ламається через високу частоту кадрів. Це "прокляття" іноді переслідує ігри, портовані з ігрових приставок.

Дивіться також в сюжеті про те, як українці масово сліпнуть через комп'ютерів:

Геймери з висококласними і потужними комп'ютерами вартістю в кілька тисяч доларів, ймовірно, знайомі з ситуацією, коли ігри починали поводитися дивним чином при високій частоті оновлення кадрів. Безумовно, частота кадрів в 120, 144 і навіть 240 fps надає неймовірне відчуття плавності під час ігрового процесу, але часом збільшення цього показника може зіграти злий жарт.

За словами користувача Reddit Jimmyoneshot, комп'ютерний порт Red Dead Redemption 2 виявився схильний до "прокляття" Dark Souls II. Справа в тому, що порт Dark Souls II в 2014 році на комп'ютери хоч і розблокував лічильник кадрів, але цей факт негативно відбився на геймплеї. Гравці звернули увагу, що зброя ламалася значно швидше, ніж у версії для ігрових приставок. Справа в тому, що параметр міцності зброї був безпосередньо пов'язаний із частотою кадрів, який на Xbox 360 і PS3 коливався в районі 20-45 кадрів в секунду. При його підвищенні до 60 і вище, гра додатково ускладнювалася: зброя швидше зношувалася і грати ставало все важче.

Що стосується проблем Red Dead Redemption 2, то показники життєдіяльності Артура Моргана безпосередньо зав'язані на частоті кадрів. Це означає, що герой виснажується швидше, якщо параметр перевищує стандартні 30 кадрів в секунду. Варто запустити гру зі швидкістю 60 fps, здоров'я, витривалість і ваги будуть знижуватися в 2 рази швидше. При 120 кадрах в секунду швидкість зниження параметрів збільшується в 4 рази і так далі.

Більш того, дане рішення зачіпає не тільки метаболізм головного героя, але і погодні ефекти, час і навіть міцність зброї. Як вважає Jimmyoneshot, помилку можна виправити, пов'язавши зміни показників з реальним часом, про цим повинні зайнятися розробники.

Печаль в тому, що гра зі швидкістю 60 кадрів на секунду або більше є одною із основних переваг Red Dead Redemption 2 на комп'ютерах. Тепер виходить, чим потужніший у гравця комп'ютер, тим більше він повинен страждати від ігрового "прокляття", причому ненавмисно.

Нагадаємо, що раніше була озвучена дата релізу Grand Theft Auto 6. У той же час Sony офіційно оголосила про випуск PlayStation 5 в 2020 році з інноваційним контролером.

Читайте найважливіші новини в Telegram, а також дивіться цікаві інтерв'ю на нашому YouTube-каналі.

Джерело: TechSpot

Новини партнерів

Загрузка...

Популярні статті

Новини партнерів