Книги на літо

Степан у Каннах

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Брежнєва та фури

Вчені з'ясували, як уникнути черг в метро

У лондонській підземці провели незвичайний науковий експеримент

Британські вчені закликають пасажирів метро стояти на місці , а не проходити зліва по ескалатору .

Вони математично довели , що любителі крокувати лише трохи виграючи у швидкості підйому , створюючи при цьому черзі
.

РОЗРАХУНКИ. Як пише "Газета.Ру", британські математики Лукас Добровський і Шівам Десаї вирішили з'ясувати , як можна зменшити черги , які скупчуються біля основи довгих ескалаторів . Вчені працюють в лондонському офісі Capgemini – одній з найбільших в світі консалтингових компаній у сфері управління та інформаційних технологій .

Реклама

Традиційно на ескалаторах в британському та американському метро люди стоять праворуч і проходять зліва , при цьому ті , хто порушує традиції і зупиняється зліва , можуть почути за спиною невдоволене бурчання .

Для початку вчені спустилися на станцію " Грін Парк " , щоб зробити основні спостереження . Виявилося , що пасажири , які стоять нерухомо , в середньому займають кожну другу сходинку ескалатора , ті , хто йде , – в кращому разі кожну третю .

Іншими словами , ходоки займають більше сходинок , ніж нерухомо стоячі пасажири .

Реклама

При цьому з'ясувалося , що ті, хто йде вгору долають всю довжину драбини за 26 секунд , а ті, що стоять – за 40 секунд . Вчені припустили , що , якщо переконати ходоків стояти на ескалаторі , його пропускна спроможність збільшиться .

Отримані вихідні дані вчені завантажили в Simul8 , існуючу програму для моделювання процесів виробництва , логістики та проектування , і прогнали її через два сценарії .

Припустили , що кожні дві хвилини на обидві сторони платформи прибуває по одному поїзду , з якого виходять в середньому 65 осіб , таким чином , в годину через ескалатор проходять близько 4 тис . осіб .

Реклама

Виявилося , що пасажири , нерухомо займають обидві сторони ескалатора , на конкретній станції " Холборн " повинні долати весь шлях за 59 секунд . Ті ж , хто вирішує йти , можуть дістатися до верху швидше , за 46 секунд , проте при такому сценарії черга замість 24 людей виростає до 73 осіб, якщо враховувати , що число охочих постояти зазвичай становить 60 % , то середній час очікування при цьому складе 79 секунд .

Таким чином , перехід на нову систему дозволить значно знизити чергу у ескалатора і загальний час перебування в системі , прийшли до висновку вчені .

Що втрачають ті , хто хоче йти ? Вони втрачають всього 13 секунд часу , що лише на 29 % збільшує час їх підйому . " Середня довжина черги падає . Це означає менший час , проведений біля підніжжя ескалатора , і більшу кількість людей , що проходять через станцію " , – прийшли до висновку вчені .

НЕЗВИЧАЙНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ. Експеримент на станції "Холборн" тривав три тижні. Спочатку було запропоновано штрафувати тих, хто проходив зліва, проте від цієї ідеї відмовилися, і співробітники метро через гучномовці просили людей не проходити по одному з ескалаторів.Результати показали, що, коли пасажири займають стоячи обидві сторони ескалатора, розрахунки здійснюються – черги стають менше. За словами Річарда Ларсона з Массачусетського технологічного інституту, спочатку він розцінив експеримент як дурість, проте потім визнав його висновки: "Схоже, математика права".

На його думку , перехід на нові правила має сенс в певні години , коли на станціях накопичується максимальне число пасажирів .

До речі , закликало стояти , а не проходити по ескалатору зліва цієї весни і празьке метро . Правда , в цьому випадку влада вирішувала не тільки проблему завантаженості , а й зносу ескалаторів .

" Ні в одних правилах нашого відомства не сказано про те , що потрібно займати тільки одну сторону , ні навіть подібних рекомендацій , – заявив представник транспортного підприємства Іржі Штабл . – Пасажири займають зазвичай праву сторону , що призводить до швидкого зношування ланцюга , підшипників і самої доріжки " .

Як говориться в офіційній заяві транспортного відомства , звичні дії пасажирів на ескалаторах призводять до утворення пробок і швидкого зношування одного боку доріжки , що , в свою чергу , означає її частий ремонт .

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти