2019 року китайський виробник Xiaomi змінить свою стратегію з випуску смартфонів. Під брендом Xiaomi відтепер випускатимуться виключно найтоповіші мобільні апарати, а недорогі моделі будуть передані дочірнім компаніям. Про це повідомляє Gizchina.
Раніше 2018 року Xiaomi зробила з назви Redmi суббренд, під яким випускатимуться виключно бюджетні апарати. Poco орієнтуватимуться на зарубіжні ринки, на кшталт Європи і США. Модельний ряд Mito націлений на жіночу аудиторію, а Black Shark – на геймерів.
"Від усіх п'яти брендів 2019 року можна очікувати "новинок", що лідирують за технологіями", – прокоментував виконавчий директор компанії Xiaomi Лей Цзюнь.
Лей Цзюнь також зазначив, що Xiaomi пройшла величезний шлях всього за 8 років – від стартапу з 10 співробітниками до четвертого за популярністю виробника смартфонів у всьому світі.
Залежність від смартфона може викликати психологічні проблеми:
Нагадаємо, що раніше Xiaomi пообіцяла, що Redmi Pro 2 буде першим смартфоном з найпотужнішим процесором для дешевих мобільних пристроїв. А нещодавно нова прошивка MIUI зламала смартфони Xiaomi.