16 – річна Лілі – Роуз Депп стала обличчям нової рекламної кампанії легендарного парфуму Chanel N5 .
За словами креативного директора бренду Карла Лагерфельда , дочка Джонні Деппа і Ванесси Параді є втіленням свободи і сміливості , властивих молодому поколінню .
Відомо також , що рекламна кампанія з юною зіркою дебютує восени цього року.
Примітно , що раніше молода дівчина рекламувала колекцію сонцезахисних окулярів Chanel Pearl .
Відзначимо , що культовий парфум Chanel N5 був улюбленим у знаменитої голлівудської блондинки Мерилін Монро .
Читайте також:
- Джонні Депп важко переживає смерть матері і розлучення з Ембер Херд
- Сім'я Джонні Деппа ненавиділа Ембер Херд
- Донька Деппа і Параді в коротких шортах похвалилася босоніжками за 29 тисяч гривень (фото)
- Джонні Депп зіграє у фільмі за мотивами секс-скандалу із Стросс-Каном
- Дружина Джонні Деппа вразила гостей Met Gala високим розрізом, а дочка – глибиною декольте
- Джонні Депп свариться з донькою через її бойфренда
- Дочка Джонні Деппа визначилася з орієнтацією
- У дочки Джонні Деппа підозрюють анорексію
- Джонні Деппа порівняли з бомжем
- Джонні Депп на час йде з кіно
- Дочка Джонні Деппа і Ванесси Параді заявила, що не вважає себе бісексуалкою