Днями в мережі з'явилися знімки з промо-кампанії весняно-літньої колекції Givenchy, обличчям якої стала Джулія Робертс. За даними зарубіжних ЗМІ, гонорар актриси за співпрацю з модним будинком склав близько 1 мільйона доларів.
Подібний розмір компенсації є досить скромним порівняно з тим, скільки заробляють голлівудські зірки, рекламуючи інші модні бренди. Приміром, Дженніфер Лоуренс отримала близько 15 мільйонів за умовами контракту з Dior, а гонорар Гвінет Пелтроу за рекламу парфуму Hugo Boss перевищив 2 мільйони.
За словами джерел з оточення Робертс, актриса погодилася на порівняно невелику компенсацію через любов до Будинку Givenchy і високу моду. Інші інсайдери стверджують, що Givenchy не може дозволити собі платити високі гонорари, оскільки володіє меншими фінансовими можливостями (порівняно з Dior і Chanel).
Тим часом, директор Givenchy Рікардо Тиші повідомив, що був у захваті від роботи з Джулією: Джулія – це справжня зірка, при цьому її образ не "засвічений" в світі високої моди. Коли я вибирав модель для рекламної кампанії, то радився з креативною командою, друзями та родиною. Всі мої близькі її обожнюють.
Читайте також:
- Джулія Робертс розповіла про суперництво з Холлі Беррі
- Відомий телеведучий посміявся над Джулією Робертс
- Зірки на червоній доріжці премії "Еммі-2014": Вагітна Хайден Панеттьєрі і життєрадісна Джулія Робертс
- Джулію Робертс висунули на феміністську кінопремію
- Діти Джулії Робертс ніколи не бачили фільмів з її участю