У лютому 2017 го італійський бренд Armani заявив про реструктуризацію своїх лейблів. Armani Collezioni і Armani Jeans поступово будуть перетрансформувала в три окремих бренди: Giorgio Armani, Emporio Armani і AX Armani Exchange, – передає buro247.ua.
Останній був заснований ще в 1991 році і спеціалізується на колекціях для молодого покоління. Повторюючи концепти для осінньо-зимової кампанії, Джорджо Армані запросив популярних молодіжних кумирів в різних сферах: британську модель і інстаграм-королеву Кару Делевінь, голландського діджея Мартіна Гаррікса і популярного китайського актора Лі Іфена.
"Я вибрав три особи, які, на мій погляд, уособлюють індивідуальність і втілюють дух AX, – розповідає дизайнер. – Кара – як хамелеон, вміє перевтілюватися в різні образи, Мартін – маг музики, і Лі – багатогранний актор, який вміє привернути увагу широкої аудиторії".
Знімала знаменитостей фотограф Сабін Вільярд.