Косметична компанія Dove опинилася в центрі скандалу після виходу реклами геля для душу, в якій чорношкіра дівчина знімає футболку і перетворюється на світлошкіру. Провокаційні фото були розміщені на офіційній сторінці марки в Facebook, але після шквалу критики знімки були видалені. Вибачення Dove принесла в своєму офіційному акаунті в Twitter.
"Сенс картинки, яку ми розмістили в Facebook, – в однаковому ставленні до жінок зі шкірою різного кольору, але його сприйняли неправильно. Нам дуже шкода, якщо це когось образило", – написали представники фірми.
Фото: facebook.com/DoveUS
Модель нігерійського походження Лола Огуньємі, яка знялася в скандальній рекламі, виступила на підтримку бренду. Вона заявила, що всіх моделей, які брали участь в зйомках, попередили про те, що головна задумка ролика – показати позитивний ефект від використання нового мила Dove на всіх типах шкіри.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
"Я була рада знятися в рекламі, вшановують красу моєї раси, тому реакція на ролик в соцмережах мене дуже засмутила. Якби я помітила хоч найменший натяк на некоректний посил реклами, або ж щось схоже на кампанію Dove "до і після", я відразу ж відмовилася б від участі в зйомках", – розповіла Лола Огуньємі The Guardian.
Нагадаємо, хід скандалу дала візажист під ніком Naythemua, яка першою звернула увагу на суперечливу рекламу. Вона порахувала, що таким чином компанія Dove продемонструвала справжнє ставлення до темношкірих в США.
Також "Сегодня" писав про те, що в расизмі звинуватили українського дизайнера Машу Реву.