Щодня Instagram набирає все більших обертів. Тепер це не просто місце для хороших фото і відео, а вже повноцінна платформа для реального заробітку. Нещодавно молода дружина Віктора Павліка і блогер-початківечь Катерина Репяхова, яка нещодавно поскаржилася на клінінгову компанію, заявила, що у важкі часи в соцмережі можна добре заробити грошей.
"Дякуємо Господу, що ми живемо в такий час, коли є Instagram, нормальний під час карантину план В, така фінансова подушка безпеки. Я планую вкладати в неї десятки тисяч доларів, я ставлю на це ставку хорошу. Тому що це круто працює в поєднанні з публічним чоловіком. Навіть зараз останній інфопривід у мене охоплення збільшив вдвічі. Тут гріх цим не скористатися. Моя мета – стати хорошим блогером, і все зробити для того, щоб Віктор Франкович на пенсії не морочився, відчував себе круто", – каже Репяхова.
І хоча Катя вирішила не називати конкретні суми за свої рекламні послуги в мережі, інші зірки були відвертішими. Наприклад, дочка Олі Полякової, Марія, почала отримувати від рекламодавців пропозиції про співпрацю ще два роки тому.
"Я пам'ятаю, коли у мене стукнуло перші сто тисяч підписників. Я була тоді на Балі з мамою. І мені вперше написали: "Ми вам заплатимо гроші, ви зробите нам рекламу", для мене це був шок, я тоді запитую маму: "Мамо, а що робити?", а вона виставляє такі ціни, що мене не взяли. Якщо я не помиляюся, це було дві вісімсот, – поділилася Маша Полякова. – Потім я вже сама дійшла до того, що треба трошки ціни знижувати, і зараз все добре".
Ще на початку 2021 дівчина не приховувала в шапці профілю, її рекламне Instastories коштує – 600 гривень + пост 1600 гривень. Однак зараз Маша видалила цю інформацію, і можна припустити, що зі збільшенням кількості підписників міг злетіти вгору і прайс зіркової дочки.
А ось ведущий Тимур Мірошниченко зізнається, що його розцінки дуже доступні для рекламодавців.
"Це може бути 100 доларів за публікацію, може бути більше. Але це не постійна історія, я не особливо заробляю на Instagram", – говорить Тимур Мірошниченко.
На відміну від своєї дружини Інни, яка вже кілька років займається блогерством, і, до речі, досить вигідно.
"Середня сума, яку я заробляю, це 2000 гривень на серії Instastories і 4000 реклама в пості. Instastories замовляють набагато частіше, тому що ти більше можеш показати, і не зважаючи на те, що охоплення менше, все одно краще продавати в Instastories", – ділиться дружина телеведучого.
Інна зазначила, що щомісяця намагається підрахувати свій заработок.
"І найменше це було 30 тисяч гривень, найбільше – 70 тисяч гривень. Це круто, тому що я приблизно стільки заробляла, коли працювала адвокатом, і моя робота була пов'язана із суцільним стресом. А тут я не стрес, сиджу собі вдома, час від часу щось рекомендую. Незважаючи на те, що я дуже вибірково ставлюся до того, що рекомендую. Все одно запитів на рекламу багато", – каже Інна Мірошниченко.
Вражає своїм заробітком за пост в Instagram і ведучий програми "Ранок з Україною" Анатолій Анатоліч.
"Коштувати це може близько 20 000 гривень, якщо це комерційний, може більше, дивлячись на те, який це бренд і наскільки комфортно мені з ним працювати", – поділився ведучий телеканалу "Україна".
Травесті-діва Монро, в якої майже 73 000 підписників, про свої розцінки на рекламу каже завуальовано.
"Один рекламний пост коштує, я не називатиму суму, просто в еквіваленті – пара дорогих туфель дизайнерських", – розповіла Монро.
Раніше зірки українського шоу-бізнесу поділилися лайфхаками, як схуднути після свят.