Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

У режимі 24/7: PR-менеджери ТОП-артистів України розповіли про підводні камені своєї професії

Більшість вважає, що робота піарника – суцільні вечірки

Сьогодні, 28 липня, в Україні відзначають День PR-менеджера. Багато хто може подумати, що робота піарником топ-артиста – це суцільні вечірки і світські заходи, проте наші сьогоднішні герої довели, що це зовсім не так. Створення іміджу і менеджмент артиста – нелегка і трудомістка праця.

Чим саме займаються PR-менеджери, чи приятелюють вони зі своїми артистами, які є підводні камені цієї професії в ексклюзивному матеріалі Сьогодні.Lifestyle розповіли PR-менеджери топових PR-агентств України.

Реклама

Анна Міненко, PR-менеджер компанії NICE2CU (NK | Настя Каменських)

Ще в студентські роки Ганна спробувала себе в журналістиці, а пізніше – кілька років працювала редактором у великих інформагентствах. Вважає, що досвід в журналістиці – дуже цінний для PR-менеджера, адже він дозволяє "бачити і аналізувати ситуації з усіх боків".

Анна Міненко
Анна Міненко / Фото: прес-служба

Реклама

Ганна працювала над розважальним контентом одного з топових телеканалів України, пізніше вона приєдналася до агентства NICE2CU, яке займається сольним проєкт Насті Каменських. За словами дівчини, бути PR-менеджером – значить "бути напоготові 24/7".

На питання про те, чи приятелює вона зі своїм артистом, Ганна відповіла, що для піарника куди важливіше "відчувати свого артиста, а також мати згуртованість в колективі", яка присутня в NICE2CU.

"Настя дуже мотивує своєю цілеспрямованістю, вона – невичерпне джерело натхнення: неймовірно талановита, працелюбна і готова на найсміливіші експерименти", – зізнається Міненко.

Реклама

Анна Міненко с колегами
Анна Міненко с колегами / Фото: прес-служба

Ми також поцікавилися у Ганни, чи є мінуси в роботі PR-менеджера.

"Знаєте, якби в світі існував коктейль, який одночасно неймовірно приємний і неприємний на смак, то називався б він "Дедлайн" на вчора" (сміється). Це та невід'ємна частина роботи піарника, яку і любиш, і ненавидиш одночасно", – відповіла дівчина.

Марина Мая, PR менеджер mamamusic (артисти: KAZKA, НеАнгели, NIKITA, Ольга Горбачова та Вєрка Сердючка)

Спочатку Марина Мая планувала розвиватися в сфері готельно-ресторанного бізнесу, але доля розпорядилася інакше. Ось уже понад 13 років Марина працює з музичними проєктами, займається світськими, соціальними і спортивними заходами, а також задіяна у розвитку і просуванні брендів.

"Багато хто помилково вважає, що наша робота в основному складається з вечірок і тусовок, де ми відпочиваємо. Але це не так. Понад 90% заходів – це робота", – каже дівчина.

Марина Мая
Марина Мая / Фото: прес-служба

Також Марина розповіла, що їй подобається в своїй роботі, а що є швидше мінусом, ніж плюсом в діяльності піарника.

"Люблю емоції, які приносить моя діяльність. Це свобода, політ фантазії, креатив і відсутність рамок – це люди, які захоплюють своєю жагою до життя і професії. Додам ложку дьогтю. Є один великий мінус в нашій сфері: межі розуміння "робочий день" геть стерті, весь день – трудовий. Хоча, до цього теж швидко звикаєш", – сміється Марина.

Оля Войцович, PR менеджер артиста Ivan NAVI, засновниця професійного ком'юніті "PR + Media Connect"

Під час навчання в університеті Оля Войцович почала працювати копірайтером у рекламному агентстві і саме тоді потрапила на один з телевізійних про.ктів сценаристом. Ведучою програми була співачка Наталка Карпа, з якої Оля розпочала співпрацю в якості PR-менеджера.

Оля Войцович та  IVAN NAVI
Оля Войцович та IVAN NAVI / Фото: прес-служба

"Це був 2007 рік, агентств по роботі з артистами в Україні тоді було одиниці. Всі артисти в основному мали тільки менеджерів. Тому багато всього в роботі на той час створювалося інтуїтивно. Паралельно я робила репортажі та інтерв'ю з артистами і ведучими для одного з всеукраїнських порталів про шоу-бізнес. Так з'явилося розуміння як функціонує ця сфера. У 2016-2017 роках працювала в Secret Service EA, на мою думку, кращому агентстві по роботі з артистами. Саме в той час саме з'явився Ivan NAVI. Разом з ним працюємо і зараз – з моменту запуску першого синглу та кліпу "Такі молоді" вже чотири роки", – ділиться Оля.

На наше запитання про дружбу з артистом, Оля відповіла, що головне – це "дивитися з ним в одному напрямку, мати взаєморозуміння і спільні цілі".

Софія Шуляковська, YULA Company (PR-менеджер Сергія Бабкіна, TVORCHI, Олена Лавренюк)

В одне з топових PR-агентств YULA Company Софія потрапила, навчаючись на другому курсі факультету реклами та піару і не маючи досвіду роботи в цій сфері. Дівчина відправила в компанію мотиваційного листа, сподіваючись на везіння. І Софії таки пощастило! Вже майже п'ять років вона працює в YULA.

Софія Шуляковська
Софія Шуляковська / Фото: прес-служба

"Коли я отримала відповідь від Юлі – нашої CEO, я відчувала себе суперщасливчиком. Мене запросили на співбесіду, і далі у мене почався новий нереальний етап в житті, про який я тільки могла мріяти! Починала я з PR-асистента, а вже у вересні я святкуватиму п'ять років в компанії, перебуваючи на позиції project і PR-менеджера трьох топових проектів", – ділиться Шуляковська.

На питання, чиприятелює Софія зі своїми підопічними, дівчина відповіла наступне:

"Мені здається, що зв'язок, що виникає між артистом і PR-менеджером – це щось зовсім інше, ніж дружба. Дуже часто ми дізнаємося про надважливі події в їхньому житті раніше за їх друзів! Ми зберігаємо їх секрети, про які ніхто ніколи не дізнається і заздалегідь знаємо їх реакції на різні ситуації. Ми проводимо з ними купу часу, розуміємо і формуємо їх комунікацію, радимо, сперечаємося, радіємо, сумуємо разом, і все це дозволяє бути з артистами на одній хвилі. Без цього наша робота не надавала б тих результатів, які вона приносить. Але це все завжди позначено рамками професійних відносин, саме тоді наша співпраця є найбільш ефективною".

Анастасія Ігнатова, PR-менеджер прем'єрів балету Національної опери України Катерина Кухар та Олександра Стоянова

На запитання які у Анастасії стосунки з артистами, вона відповіла: "Мої артисти – це частина моєї родини. Вони мене, навіть іноді, називають: "Наша друга мама".

У той же час Анастасія Ігнатова впевнена: своєму артисту не можна брехати і лестити.

"Якщо PR-менеджер не може критикувати клієнта і говорити йому правду, а займається лестощами, йому необхідно міняти професію або клієнта. Без такої "опції" розвиток клієнтів та менеджерів в принципі неможливий", – впевнена Анастасія Ігнатова.

Анастасія Ігнатова
Анастасія Ігнатова / Фото: прес-служба

За словами Анастасії, головний мінус роботи PR-менеджером – ненормований графік.

"Наприклад, виїхавши у відпустку на море цього і минулого року, я продовжувала працювати дистанційно: готувати інтерв'ю, новини і відповідати на повідомлення і багато іншого. В такому режимі можна працювати тільки в тому випадку, якщо тобі подобається твоя справа, ти любиш свого клієнта. Якщо працюєш з людьми "однієї групи крові", то в своїй професії тобі подобається практично все. Починаючи від створення ідеології бренду або клієнта, його способу, генерації нових ідей і рацій, які пізніше можуть вирости в цікаві і масштабні проєкти, закінчуючи спілкуванням і взаємодією з людьми", – говорить Анастасія.

Сьогодні.Lifestyle вітають всіх PR-менеджерів з професійним святом! Бажаємо натхнення та підкорення нових вершин!

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти