Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.
Прийняти
Головна Сьогодні
Ексклюзив

"Время и Стекло" – про секрет успіху, булінг і модні факапи

Надя Дорофєєва та Позитив відверто розповіли про творчий шлях і плани на майбутнє

"Время и Стекло"
"Время и Стекло"
Фото: прес-служба

Групи "М.Ч.С", "NewZCool", нескінченні дитячі конкурси та телевізійні проекти, наприклад, "Американський шанс", про які зараз навіть і не згадаєш, але, можливо, всі вони і потрібні були для того, щоб допомогти запустити один з найпопулярніших проектів цього десятиліття.

"Время и Стекло" увічнили на Площі зірок. Як це було:

Надя і Олексій колись один на одного дивилися більше, як на потенційних партнерів, аніж колег по групі, – коли об'єдналися в дует, протягом 5 років не могли знайти своє місце у вибагливому шоу-бізнесі. До розформування групи залишався один крок, вірніше, один кліп... Ним стала та сама відеоробота на пісню "Имя 505".

Примітно, що вибухова сила їхньої слави допомогла й іншому дуету. Їх творці Потап та Ірина Горова (екс-дружина, а нині діловий партнер виконавця) зміцнили свої продюсерські позиції і продовжують впевнено вибудовувати бізнес-імперію. "Время и Стекло" тим часом не збавляє успішно розпочатого польоту: хіти, яскраві колаборації та запуски власних бізнес-напрямків, але учасники вже починають зізнаватися, що колись їхній зоряний спільний політ все ж закінчиться. Тим цінніше поспілкуватися з Надею і Позитивом у момент, коли їхні "На стилі", "Навернопотомучто", "Песню про лицо" наспівує практично кожен тінейджер, і багатомільйонні перегляди на YouTube тому підтвердження.

Сьогодні ви одна з найпопулярніших груп в Україні, але так було не завжди. Як ви підтримували в собі віру в те, що у вас все буде добре?

Надя: "Мене ніколи, незважаючи ні на що, не покидало відчуття, що все буде добре. Безумовно, засмучувало, що відбувається не все і відразу, але, зрештою, це нам і допомогло. До того моменту, як ми стали групою №1, встигли дати велику кількість концертів, взяти участь у різних проектах і зйомках... Ми набралися досвіду і були готові – прийняли цю популярність гідно, без зіркової хвороби".

Позитив: "Запорука успіху артиста – його команда. Нам у цьому плані пощастило – в нашій компанії суперкульт, лише вклоняємося ми не людині, а музиці і крутому результату. Ми щодня надихаємо один в одного. Пригадую, як школярем щодня їхав на метро у центр, де ми з Потапом зустрічалися, пили в кафешці чай за п'ять гривень, спілкувалися про майбутнє, говорили, мріяли і думали, що потрібно зробити для цього. Я впевнений, що команда, віра і робота над собою дали такий результат".

Надя Дорофєєва і Позитив
Надя Дорофєєва і Позитив
Фото: прес-служба

Концерт у Палаці спорту VISLOVO показав, на який високий рівень ви вийшли. Що було найважчим у підготовці? Як відновлювалися після такого складного технологічного виступу?

Позитив: "Всім було непросто! Але такі масштабні шоу вартують таких жертв. Безсонні ночі, напруження моральне і душевне, студійна робота, гастролі, зйомки, нескінченний режим онлайн – було складно вкласти все у голові. Своєю особистою перемогою я вважаю танцювальні постановки. Доводилося долати втому і відразу після концерту летіти в зал на репетицію – вчити нове, перевчати старе. Особисто я займавсся величезною студійною роботрю, тому що за завданням режисерів більшість пісень для шоу потрібно було видозмінити. Але я дуже задоволений результатом!".

Надя: "Найскладніше, що паралельно з підготовкою до концерту у нас активно йшли гастролі – мінімум по 10 концертів на місяць, не рахуючи щоденних репетицій і зйомок у будь-яку вільну хвилину. Найскладнішим у цей період було неймовірне фізичне і моральне навантаження. Знадобився якийсь час після шоу, щоб усвідомити, що все це відбувалося з нами! І ми продовжуємо відновлюватися досі – у турі VISLOVO по всій країні".

Концерт "Время и Стекло" в Палаці спорту
Концерт "Время и Стекло" в Палаці спорту
Фото: прес-служба

"Имя 505" була написана в період кризи, коли не було чого втрачати. Зараз, коли ви на такій вершині, чи складніше експериментувати, чи тисне величезна популярність, чи стали ви більше прислухатися до думки аудиторії або ж продовжуєте йти на музичні ризики?

Позитив: "Имя 505" і була тим самим ризикованим рішенням. Ми зробили те, чого ніколи не робили. На той момент радіо і ТБ були дуже обмежені форматами, що було проблемою для багатьох артистів-експериментаторів. Цей трек був неформатом. Я пам'ятаю, нам сказали, що поки не вийде кліп, його не поставлять в ротацію – сильно ризиковано. І наш геніальний режисер Льоня Колосовський теж пішов на ризики і зняв супервірусний кліп, який став рекордсменом YouTube. Спрацювало все в комплексі. А потім почався революційний інтернет-період. Завдяки інтернету, кожен творець отримав свободу самовираження і величезну аудиторію. І до думки своєї аудиторії на онлайн-майданчиках ми прислухаємося. Наприклад, коли я сідав робити музику для наступних хітів, я чітко розумів, куди "бити". Так і формувався наш стиль, який ми продовжуємо трансформувати".

Надя: "Ні, не тисне. Ми як любили експериментувати, так і продовжуємо це робити. Якщо ви слухали альбом VISLOVO, то розумієте, про що я. І ми обов'язково продовжимо свої музичні експерименти. "Имя 505" стало відправною точкою пошуків свого стилю. А на ризики ми йдемо щоразу: і у свіжому кліпі "Лох", дуже нетиповому для нас, і в кліпі "Тролль" і "На Стиле". Головне, що ми зрозуміли – треба бути чесними із самими собою і зі своєю аудиторією. Підлаштовуватися під формати нерозумно, але до думки фанів ми завжди прислухаємося – зворотний зв'язок часто дає розуміння, куди рухатися далі".

У ваших кліпах багато хто навіть бачить різні символи. Наприклад, у відео "На Стиле" розпізнають прапори різних країн. Це задумка режисера?

Надя: "У випадку з кліпом "На Стиле" режисер Леонід Колосовський задумав створити ритм за допомогою яскравих кольорів. І цей ритм пронизує все, тому і декорації такі контрастні, яскраві, геометричні – червоно-білі та синьо-червоно-білі. Звідси композиція кола і ліній. Це не прапор, а яскраві кольори, що відображають настрій нашої творчості. Ми не використовували символи з політичним змістом у своїх кліпах".

Надя Дорофєєва
Надя Дорофєєва
Фото: прес-служба

Через безліч скандалів у продюсерських центрах шоу-бізнес поділився на дві категорії: на продюсерські центри та тих, хто вважає, що сам може просунути свою музику за допомогою інтернету. На ваш погляд, молодим артистам яким шляхом краще піти?

Надя: "Я вважаю, не так важливо, чи просуває артиста продюсер чи він робить це самостійно. Важливо – знайти свій шлях і брати участь у створенні матеріалу, бути залученим у свою творчість".

Позитив: "Свою думку я почав у попередній відповіді – зараз революційна ера, коли тобі не потрібен продюсер, щоб твою творчість побачив світ. У творця є свобода! Молодий артист сам може випустити свій продукт в інтернеті, якщо це "зайде" і сподобається, тоді і з'являться продюсери, менеджери – вони прийдуть самі. Мені здається, найкращий шлях – акаунти на музичних платформах".

Як змінювалися з успіхом умови вашого контракту? Ви говорили, що стали співавторами своїх пісень...

Надя: "Справа тут зовсім не в контракті. Слово "контракт" у нашому випадку ніколи не мало великої ваги. Команда, Іра і Потап – наша сім'я, і наше спілкування вибудовується на взаємоповазі і взаємодовірі. Співавторами ми стали, коли відчули, що настав час. Коли ми з Позитивом зрозуміли, що матеріал повинен подобатися нам самим, бути "нашим". З цього все і почалося".

Позитив: "Так, нам ніхто цього не забороняв. У творчості "Время и Стекло" завжди було три творчі одиниці: Потап відповідав за тексти, я – за музику, Надя – за вокальні мелодії. Тому у всіх треках відчувається яскрава риса кожного з нас. А щодо контракту, то таке відчуття, що у нас взагалі його немає вже давно. Він ніколи не був важливим у наших відносинах з компанією, а тим паче, не впливав на творчість".

Позитив
Позитив
Фото: прес-служба

Треки Balensiaga, Fashionспазмы присвячені моді, та й ви сміливо експериментуєте зі стилем і, здається, вам пасує все. А пам'ятаєте свій найголовніший модний фейл?

Надя: "Мабуть, усі мої головні модні фейли відбувалися у 13-15 років. У цей період я максимально експериментувала над собою, і найбільш провальним було фарбування волосся в різні кольори, що дуже сильно йому нашкодило. Є купа смішних фото того часу! Я завжди одягалася нестандартно: один день могла бути репером, на інший – панк-рокером. Але все ж я вдячна цим експериментам, тому що надурілася в дитинстві і зараз з мене не виплескується це різноманіття (сміється)".

Позитив: "Ніколи не забуду кліп "Любви точка нет", коли прекрасні стилісти наростили мені волосся (сміється). Та й загалом – образи в ранніх кліпах – це наші головні модні фейли. При цьому вони не відбили жагу до експериментів. Адже щастя артиста у тому, що він може побувати в образі, який би ніколи не приміряв у житті. Наприклад, у кліпі "Лох" у мене було кілька гіперболізованих персонажів, і в цих ролях було дуже прикольно побувати".

Ви ще й бізнесмени, у Наді є свій поп-ап стор SO DODO, Позитив пише музику іншим артистам. Які поради можете дати тим, хто тільки починає свою справу? Молодим підприємцям?

Позитив: "Так, є досвід і в такому бізнесі, як дизайн одягу – я допомагаю дружині Ані розвивати бренд Annchoo brand. Я вважаю, головне – вивчити сферу і всі її правила. Потрібно максимально добре розбиратися в тому, чим ти займаєшся або збираєшся займатися. Тим більше, якщо відчуваєш в собі потенціал – максимально вивчай ринок і те, як він працює".

Надя: "Мені здається, треба просто робити те, що любиш. Не тому що в іншого виходить, значить і я цим займуся, або хтось почав робити світшоти, і я почну. Думаю, бізнес успішний, якщо ти займаєшся тим, чого дуже хочеш, прокидаєшся щасливою людиною від думки, що це твоя справа. А далі вже йде професійний розвиток: готуйтеся вивчати величезну кількість інформації, ходити на тренінги, читати книги... Круто, що зараз багато всього навчає і мотивує по бізнес-розвитку".

Поділіться найяскравішим факапом зі своєї діяльності, щоб інші могли уникнути цього.

Надя: "Я не боюся ділитися факапами і охоче роблю це у випусках DoDo VLOG".

Позитив: "Думаю, головне, чого потрібно уникати, так це лицемірів, які будуть вами користуватися. Факап – віддавати свою енергію і сили людям, які не мають ніякого стосунку до вашого росту і вашого майбутнього. Викривайте риб-причеп – це складно, але дуже потрібно. Тримайтеся тих, кому можете довіряти, і будуйте команду з таких людей".

Кадр з кліпу "Время и Стекло"
Кадр з кліпу "Время и Стекло"
Фото: прес-служба

З початком навчального року, на жаль, підлітки зустрічаються з булінгом. Чи доводилося вам відчути це на собі в дитинстві? Яку пораду дасте своїм юним шанувальникам, як відстоювати право бути собою в колективі?

Надя: "Я згадую свої шкільні роки і розумію, як мені пощастило з однокласниками – у нас було модно вчитися і добре показувати себе на уроках. При цьому в паралельних класах траплялися історії, коли над дітьми знущалися, били. Тоді ми не знали такого слова "булінг", і сприймали це як "комусь не пощастило". Сучасні діти розвиненіші, ніж ми – вони не бояться піднімати такі важливі питання і обговорювати їх привселюдно. Дійсно, це дуже серйозна проблема, яка впливає на становлення особистості, і про неї треба говорити в медіа! Я підтримую цю тенденцію проти дитячої жорстокості".

Позитив: "Я завжди був скромним і ввічливим хлопцем. Лідером не був, але зі мною рахувалися. Це дуже складна тема. Я не стикався з булінгом безпосередньо, але був свідком цього явища і ніколи б не хотів, щоб це хтось відчував. Головне, що я зрозумів – кривдника треба "рубати" відразу. І робити це потрібно гуртом. Бути один за одного у класі, підтримувати тих, хто слабший, і не боятися говорити".

Ви дуже багато подорожуєте, які корисні тревел-звички у вас з'явилися?

Позитив: "Головне – довіряй, але перевіряй! Я завжди читаю відгуки – про авіакомпанію, на літаку якої збираюся летіти, про готелі, ресторани... Це стосується і гастрольного життя, і відпустки. Я можу змінити рішення про похід у ресторан, якщо вивчивши Tripadvisor, знайду сумнівні відгуки. А ще корисна звичка – не забувати про комфорт, особливо в турі. Після концерту особливо важливо зайти в автобус, де є лежаче місце, на якому ти можеш витягнутися в повний зріст і відпочити".

Позитив у новому відео
Позитив у новому відео
Фото: прес-служба

Надя: "Від чоловіка мені передалася любов до дослідження їжі у різних країнах і регіонах. Приїжджаючи в нове місце, ми відразу їмо (сміється). До цього топу звичок увійшли також відвідування легендарних місць і шопінг. Але головна – при виборі готелю, ресторану, магазину, ми досліджуємо його на фотогенічність! Для нас важлива візуальна сторона подорожі, тому ми обожнюємо "інстаграмні" місця. До речі, цю корисну звичку ми з командою перенесли і в гастрольне життя Україною – якщо ви прикольно і стильно ведете Instagram, "Время и Стекло" найімовірніше заїде до вас".

Одним із найбільш пам'ятних номерів столичного концерту VISLOVO був ваш номер з дітками з проекту "Голос країни", в якому ви були тренерами. Замислюєтеся вже про те, що хочете стати батьками?

Позитив: "Це був суперзворушливий момент! І я вдячний проекту за те, що в цьому сезоні він подарував нам безліч таких моментів. Діти – це наше майбутнє, вони – майбутнє нашого шоу-бізнесу. Я і сам відчуваю себе дитиною, а головна моя іграшка – це музика. Звичайно, стати батьком є в моїх планах, але я поки стримую це бажання і нагромаджую досвід, який в майбутньому зможу вкласти в свою дитину".

Надя: "Наша команда, наші дітки дуже нас надихнули на проекті, ми сумували і були дуже раді, що вони до нас приїхали і підтримали в такий важливий день. Питання про готовність до появи дитини, напевно, найбільш часто ставиться – звичайно, замислюємося, і все попереду!".

"Время и Стекло"
"Время и Стекло"
Фото: прес-служба

Надю, розкажіть, будь ласка, чому вирішили переїхати в заміський будинок, як довго його шукали, будували або купували готовий, чи були кумедні випадки при переїзді і в якому стилі виконаний дизайн? Чи з'явилися у вас зоряні сусіди, а може, навіть хтось із політичної еліти?

Надя: "Ніколи б не подумала, що захочу жити в заміському будинку! Я – людина абсолютно міського лайфстайлу. Але настав момент, коли приїжджаєш після важкого знімального дня у квартиру і так хочеться свіжого повітря. Життя в багатоповерховому комплексі – це непросто, хоча я обожнювала наших консьєржок, ми встигли подружитися. Але життя за містом – ні з чим не зрівняється. Я, як і раніше, нечасто буваю вдома, але щаслива навіть п'ять хвилинок побути там і подихати свіжим повітрям. І я – хороша сусідка і вважаю, що негарно розповідати про своїх сусідів (посміхається).

Раніше ми також писали, що на "Площі зірок" засяла зірка на честь групи "Время и Стекло".

Читайте найважливіші новини в Telegram, а також дивіться цікаві інтерв'ю на нашому YouTube-каналі.

Новини партнерів

Загрузка...

Популярні статті

Новини партнерів