Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

"Время и Стекло" – про секрет успіху, булінг і модні факапи

Надя Дорофєєва та Позитив відверто розповіли про творчий шлях і плани на майбутнє

Групи "М.Ч.С", "NewZCool", нескінченні дитячі конкурси та телевізійні проекти, наприклад, "Американський шанс", про які зараз навіть і не згадаєш, але, можливо, всі вони і потрібні були для того, щоб допомогти запустити один з найпопулярніших проектів цього десятиліття.

"Время и Стекло" увічнили на Площі зірок. Як це було:

Реклама

Надя і Олексій колись один на одного дивилися більше, як на потенційних партнерів, аніж колег по групі, – коли об'єдналися в дует, протягом 5 років не могли знайти своє місце у вибагливому шоу-бізнесі. До розформування групи залишався один крок, вірніше, один кліп... Ним стала та сама відеоробота на пісню "Имя 505".

Примітно, що вибухова сила їхньої слави допомогла й іншому дуету. Їх творці Потап та Ірина Горова (екс-дружина, а нині діловий партнер виконавця) зміцнили свої продюсерські позиції і продовжують впевнено вибудовувати бізнес-імперію. "Время и Стекло" тим часом не збавляє успішно розпочатого польоту: хіти, яскраві колаборації та запуски власних бізнес-напрямків, але учасники вже починають зізнаватися, що колись їхній зоряний спільний політ все ж закінчиться. Тим цінніше поспілкуватися з Надею і Позитивом у момент, коли їхні "На стилі", "Навернопотомучто", "Песню про лицо" наспівує практично кожен тінейджер, і багатомільйонні перегляди на YouTube тому підтвердження.

Реклама

Читайте також:

Сьогодні ви одна з найпопулярніших груп в Україні, але так було не завжди. Як ви підтримували в собі віру в те, що у вас все буде добре?

Надя: "Мене ніколи, незважаючи ні на що, не покидало відчуття, що все буде добре. Безумовно, засмучувало, що відбувається не все і відразу, але, зрештою, це нам і допомогло. До того моменту, як ми стали групою №1, встигли дати велику кількість концертів, взяти участь у різних проектах і зйомках... Ми набралися досвіду і були готові – прийняли цю популярність гідно, без зіркової хвороби".

Реклама

Позитив: "Запорука успіху артиста – його команда. Нам у цьому плані пощастило – в нашій компанії суперкульт, лише вклоняємося ми не людині, а музиці і крутому результату. Ми щодня надихаємо один в одного. Пригадую, як школярем щодня їхав на метро у центр, де ми з Потапом зустрічалися, пили в кафешці чай за п'ять гривень, спілкувалися про майбутнє, говорили, мріяли і думали, що потрібно зробити для цього. Я впевнений, що команда, віра і робота над собою дали такий результат".

Надя Дорофєєва і Позитив
Надя Дорофєєва і Позитив / Фото: прес-служба

Концерт у Палаці спорту VISLOVO показав, на який високий рівень ви вийшли. Що було найважчим у підготовці? Як відновлювалися після такого складного технологічного виступу?

Позитив: "Всім було непросто! Але такі масштабні шоу вартують таких жертв. Безсонні ночі, напруження моральне і душевне, студійна робота, гастролі, зйомки, нескінченний режим онлайн – було складно вкласти все у голові. Своєю особистою перемогою я вважаю танцювальні постановки. Доводилося долати втому і відразу після концерту летіти в зал на репетицію – вчити нове, перевчати старе. Особисто я займавсся величезною студійною роботрю, тому що за завданням режисерів більшість пісень для шоу потрібно було видозмінити. Але я дуже задоволений результатом!".

Надя: "Найскладніше, що паралельно з підготовкою до концерту у нас активно йшли гастролі – мінімум по 10 концертів на місяць, не рахуючи щоденних репетицій і зйомок у будь-яку вільну хвилину. Найскладнішим у цей період було неймовірне фізичне і моральне навантаження. Знадобився якийсь час після шоу, щоб усвідомити, що все це відбувалося з нами! І ми продовжуємо відновлюватися досі – у турі VISLOVO по всій країні".

Концерт "Время и Стекло" в Палаці спорту
Концерт "Время и Стекло" в Палаці спорту / Фото: прес-служба

"Имя 505" була написана в період кризи, коли не було чого втрачати. Зараз, коли ви на такій вершині, чи складніше експериментувати, чи тисне величезна популярність, чи стали ви більше прислухатися до думки аудиторії або ж продовжуєте йти на музичні ризики?

Позитив: "Имя 505" і була тим самим ризикованим рішенням. Ми зробили те, чого ніколи не робили. На той момент радіо і ТБ були дуже обмежені форматами, що було проблемою для багатьох артистів-експериментаторів. Цей трек був неформатом. Я пам'ятаю, нам сказали, що поки не вийде кліп, його не поставлять в ротацію – сильно ризиковано. І наш геніальний режисер Льоня Колосовський теж пішов на ризики і зняв супервірусний кліп, який став рекордсменом YouTube. Спрацювало все в комплексі. А потім почався революційний інтернет-період. Завдяки інтернету, кожен творець отримав свободу самовираження і величезну аудиторію. І до думки своєї аудиторії на онлайн-майданчиках ми прислухаємося. Наприклад, коли я сідав робити музику для наступних хітів, я чітко розумів, куди "бити". Так і формувався наш стиль, який ми продовжуємо трансформувати".

Надя: "Ні, не тисне. Ми як любили експериментувати, так і продовжуємо це робити. Якщо ви слухали альбом VISLOVO, то розумієте, про що я. І ми обов'язково продовжимо свої музичні експерименти. "Имя 505" стало відправною точкою пошуків свого стилю. А на ризики ми йдемо щоразу: і у свіжому кліпі "Лох", дуже нетиповому для нас, і в кліпі "Тролль" і "На Стиле". Головне, що ми зрозуміли – треба бути чесними із самими собою і зі своєю аудиторією. Підлаштовуватися під формати нерозумно, але до думки фанів ми завжди прислухаємося – зворотний зв'язок часто дає розуміння, куди рухатися далі".

У ваших кліпах багато хто навіть бачить різні символи. Наприклад, у відео "На Стиле" розпізнають прапори різних країн. Це задумка режисера?

Надя: "У випадку з кліпом "На Стиле" режисер Леонід Колосовський задумав створити ритм за допомогою яскравих кольорів. І цей ритм пронизує все, тому і декорації такі контрастні, яскраві, геометричні – червоно-білі та синьо-червоно-білі. Звідси композиція кола і ліній. Це не прапор, а яскраві кольори, що відображають настрій нашої творчості. Ми не використовували символи з політичним змістом у своїх кліпах".

Надя Дорофєєва
Надя Дорофєєва / Фото: прес-служба

Через безліч скандалів у продюсерських центрах шоу-бізнес поділився на дві категорії: на продюсерські центри та тих, хто вважає, що сам може просунути свою музику за допомогою інтернету. На ваш погляд, молодим артистам яким шляхом краще піти?

Надя: "Я вважаю, не так важливо, чи просуває артиста продюсер чи він робить це самостійно. Важливо – знайти свій шлях і брати участь у створенні матеріалу, бути залученим у свою творчість".

Позитив: "Свою думку я почав у попередній відповіді – зараз революційна ера, коли тобі не потрібен продюсер, щоб твою творчість побачив світ. У творця є свобода! Молодий артист сам може випустити свій продукт в інтернеті, якщо це "зайде" і сподобається, тоді і з'являться продюсери, менеджери – вони прийдуть самі. Мені здається, найкращий шлях – акаунти на музичних платформах".

Як змінювалися з успіхом умови вашого контракту? Ви говорили, що стали співавторами своїх пісень...

Надя: "Справа тут зовсім не в контракті. Слово "контракт" у нашому випадку ніколи не мало великої ваги. Команда, Іра і Потап – наша сім'я, і наше спілкування вибудовується на взаємоповазі і взаємодовірі. Співавторами ми стали, коли відчули, що настав час. Коли ми з Позитивом зрозуміли, що матеріал повинен подобатися нам самим, бути "нашим". З цього все і почалося".

Позитив: "Так, нам ніхто цього не забороняв. У творчості "Время и Стекло" завжди було три творчі одиниці: Потап відповідав за тексти, я – за музику, Надя – за вокальні мелодії. Тому у всіх треках відчувається яскрава риса кожного з нас. А щодо контракту, то таке відчуття, що у нас взагалі його немає вже давно. Він ніколи не був важливим у наших відносинах з компанією, а тим паче, не впливав на творчість".

Позитив
Позитив / Фото: прес-служба

Треки Balensiaga, Fashionспазмы присвячені моді, та й ви сміливо експериментуєте зі стилем і, здається, вам пасує все. А пам'ятаєте свій найголовніший модний фейл?

Надя: "Мабуть, усі мої головні модні фейли відбувалися у 13-15 років. У цей період я максимально експериментувала над собою, і найбільш провальним було фарбування волосся в різні кольори, що дуже сильно йому нашкодило. Є купа смішних фото того часу! Я завжди одягалася нестандартно: один день могла бути репером, на інший – панк-рокером. Але все ж я вдячна цим експериментам, тому що надурілася в дитинстві і зараз з мене не виплескується це різноманіття (сміється)".

Позитив: "Ніколи не забуду кліп "Любви точка нет", коли прекрасні стилісти наростили мені волосся (сміється). Та й загалом – образи в ранніх кліпах – це наші головні модні фейли. При цьому вони не відбили жагу до експериментів. Адже щастя артиста у тому, що він може побувати в образі, який би ніколи не приміряв у житті. Наприклад, у кліпі "Лох" у мене було кілька гіперболізованих персонажів, і в цих ролях було дуже прикольно побувати".

Читайте також:

Ви ще й бізнесмени, у Наді є свій поп-ап стор SO DODO, Позитив пише музику іншим артистам. Які поради можете дати тим, хто тільки починає свою справу? Молодим підприємцям?

Позитив: "Так, є досвід і в такому бізнесі, як дизайн одягу – я допомагаю дружині Ані розвивати бренд Annchoo brand. Я вважаю, головне – вивчити сферу і всі її правила. Потрібно максимально добре розбиратися в тому, чим ти займаєшся або збираєшся займатися. Тим більше, якщо відчуваєш в собі потенціал – максимально вивчай ринок і те, як він працює".

Надя: "Мені здається, треба просто робити те, що любиш. Не тому що в іншого виходить, значить і я цим займуся, або хтось почав робити світшоти, і я почну. Думаю, бізнес успішний, якщо ти займаєшся тим, чого дуже хочеш, прокидаєшся щасливою людиною від думки, що це твоя справа. А далі вже йде професійний розвиток: готуйтеся вивчати величезну кількість інформації, ходити на тренінги, читати книги... Круто, що зараз багато всього навчає і мотивує по бізнес-розвитку".

Поділіться найяскравішим факапом зі своєї діяльності, щоб інші могли уникнути цього.

Надя: "Я не боюся ділитися факапами і охоче роблю це у випусках DoDo VLOG".

Позитив: "Думаю, головне, чого потрібно уникати, так це лицемірів, які будуть вами користуватися. Факап – віддавати свою енергію і сили людям, які не мають ніякого стосунку до вашого росту і вашого майбутнього. Викривайте риб-причеп – це складно, але дуже потрібно. Тримайтеся тих, кому можете довіряти, і будуйте команду з таких людей".

Кадр з кліпу "Время и Стекло"
Кадр з кліпу "Время и Стекло" / Фото: прес-служба

З початком навчального року, на жаль, підлітки зустрічаються з булінгом. Чи доводилося вам відчути це на собі в дитинстві? Яку пораду дасте своїм юним шанувальникам, як відстоювати право бути собою в колективі?

Надя: "Я згадую свої шкільні роки і розумію, як мені пощастило з однокласниками – у нас було модно вчитися і добре показувати себе на уроках. При цьому в паралельних класах траплялися історії, коли над дітьми знущалися, били. Тоді ми не знали такого слова "булінг", і сприймали це як "комусь не пощастило". Сучасні діти розвиненіші, ніж ми – вони не бояться піднімати такі важливі питання і обговорювати їх привселюдно. Дійсно, це дуже серйозна проблема, яка впливає на становлення особистості, і про неї треба говорити в медіа! Я підтримую цю тенденцію проти дитячої жорстокості".

Позитив: "Я завжди був скромним і ввічливим хлопцем. Лідером не був, але зі мною рахувалися. Це дуже складна тема. Я не стикався з булінгом безпосередньо, але був свідком цього явища і ніколи б не хотів, щоб це хтось відчував. Головне, що я зрозумів – кривдника треба "рубати" відразу. І робити це потрібно гуртом. Бути один за одного у класі, підтримувати тих, хто слабший, і не боятися говорити".

Ви дуже багато подорожуєте, які корисні тревел-звички у вас з'явилися?

Позитив: "Головне – довіряй, але перевіряй! Я завжди читаю відгуки – про авіакомпанію, на літаку якої збираюся летіти, про готелі, ресторани... Це стосується і гастрольного життя, і відпустки. Я можу змінити рішення про похід у ресторан, якщо вивчивши Tripadvisor, знайду сумнівні відгуки. А ще корисна звичка – не забувати про комфорт, особливо в турі. Після концерту особливо важливо зайти в автобус, де є лежаче місце, на якому ти можеш витягнутися в повний зріст і відпочити".

Позитив у новому відео
Позитив у новому відео / Фото: прес-служба

Надя: "Від чоловіка мені передалася любов до дослідження їжі у різних країнах і регіонах. Приїжджаючи в нове місце, ми відразу їмо (сміється). До цього топу звичок увійшли також відвідування легендарних місць і шопінг. Але головна – при виборі готелю, ресторану, магазину, ми досліджуємо його на фотогенічність! Для нас важлива візуальна сторона подорожі, тому ми обожнюємо "інстаграмні" місця. До речі, цю корисну звичку ми з командою перенесли і в гастрольне життя Україною – якщо ви прикольно і стильно ведете Instagram, "Время и Стекло" найімовірніше заїде до вас".

Одним із найбільш пам'ятних номерів столичного концерту VISLOVO був ваш номер з дітками з проекту "Голос країни", в якому ви були тренерами. Замислюєтеся вже про те, що хочете стати батьками?

Позитив: "Це був суперзворушливий момент! І я вдячний проекту за те, що в цьому сезоні він подарував нам безліч таких моментів. Діти – це наше майбутнє, вони – майбутнє нашого шоу-бізнесу. Я і сам відчуваю себе дитиною, а головна моя іграшка – це музика. Звичайно, стати батьком є в моїх планах, але я поки стримую це бажання і нагромаджую досвід, який в майбутньому зможу вкласти в свою дитину".

Надя: "Наша команда, наші дітки дуже нас надихнули на проекті, ми сумували і були дуже раді, що вони до нас приїхали і підтримали в такий важливий день. Питання про готовність до появи дитини, напевно, найбільш часто ставиться – звичайно, замислюємося, і все попереду!".

"Время и Стекло"
"Время и Стекло" / Фото: прес-служба

Надю, розкажіть, будь ласка, чому вирішили переїхати в заміський будинок, як довго його шукали, будували або купували готовий, чи були кумедні випадки при переїзді і в якому стилі виконаний дизайн? Чи з'явилися у вас зоряні сусіди, а може, навіть хтось із політичної еліти?

Надя: "Ніколи б не подумала, що захочу жити в заміському будинку! Я – людина абсолютно міського лайфстайлу. Але настав момент, коли приїжджаєш після важкого знімального дня у квартиру і так хочеться свіжого повітря. Життя в багатоповерховому комплексі – це непросто, хоча я обожнювала наших консьєржок, ми встигли подружитися. Але життя за містом – ні з чим не зрівняється. Я, як і раніше, нечасто буваю вдома, але щаслива навіть п'ять хвилинок побути там і подихати свіжим повітрям. І я – хороша сусідка і вважаю, що негарно розповідати про своїх сусідів (посміхається).

Раніше ми також писали, що на "Площі зірок" засяла зірка на честь групи "Время и Стекло".

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти