У Києві презентували бренд "Тисяча дев'ятсот тридцять шість" – колекцію одягу, розроблену дизайнером Віктором Анісімовим і ФК "Шахтар". Обличчям рекламної кампанії став співак Володимир Дантес, який нещодавно представив новий кліп.
Дивіться, скільки грошей витрачають українці на одяг:
Одяг від донецького футбольного клубу – це куртки, плащі-кімоно, спортивні костюми, брюки, футболки тощо. Більшість моделей трансформуються і легко поєднуються між собою.
Логотипом бренду "Тисяча дев'ятсот тридцять шість" стало помаранчеве коло, що підкреслює зв'язок з айдентикою ФК "Шахтар". Тестова колекція осінь-зима – 2020/21 складається з 36 моделей, серед них і 19 речей-трансформерів.
Показово, що обличчям рекламної кампанії одягу від Віктора Анісімова та "Шахтаря" став співак і ведучий Володимир Дантес. "Я вважаю, що шапки, які випускають усі футбольні клуби, практично, їх у житті не одягнеш. А в такій шапці, мені здається, можна пройтися", – сказав Дантес, представляючи колекцію "1936".
"Ця ідея зародилася шість років тому, але різні обставини не давали нам це зробити", – розповідає Віктор Анісімов. Дизайнер додав, що всю колекцію було створено за два місяці, хоча зазвичай на це витрачається близько року.
Раніше ми розповідали, які знижки будуть у Києві на Чорну п'ятницю.