Французький модний Дім Louis Vuitton, чиє фантастичне шоу нещодавно феєрично закрило Тиждень моди в Парижі, презентував результати своєї співпраці з представником компанії Apple.
Промисловий дизайнер Марк Ньюсон, який прославився завдяки розробці дизайну годин Apple Watch і найдорожчого в світі алюмінієвого шезлонга для телефону Lockheed Lounge, створив для Louis Vuitton нову колекцію валіз, що отримала назву Horizon Soft. Їх прикрашає фірмовий логотип бренду, а колірна гамма складається з п’яти відтінків – жовтого, оранжевого, сірого, коричневого та чорного.
Нагадаємо, раніше Louis Vuitton презентував нову рекламну кампанію на чолі з відомою шведською актрисою Алісією Вікандер, яка в ажурних сукнях і комбінезонах продемонструвала незмінні сумки.
Раніше бренд представив ще одну рекламну кампанію, участь в якій взяли три зірки. Йдеться про Софі Тернер, Хлою Грейс Морец і Лорі Харрієр, які незабаром стануть новими Ангелами Чарлі в однойменній стрічці.