Українці вже почали готуватися до новорічних свят. Сезон підготовки подарунків уже відкрито. За словами маркетологів, солодощі та фрукти є найпопулярнішими подарунками до зимових свят.
"Ялинкові іграшки та тематичні сувеніри. Святковий настрій уже заполонив магазини. Щоправда уподобання, що дарувати в цьому році на Новий рік, дещо змінилися", – розповідає кореспондентка "Сьогодні" Ксенія Середа.
Ялинки в горщиках, кришталеві сніжинки або символ року – Бик. Святкові аксесуари не втрачають позиції.
"Маленька новорічна композиція завжди підійде. Ангел – хороший оберіг. Ще іграшка – новорічна або на ялинку. Просто якісь статуетки чи на таці, які можна використовувати як підставки для свічок або як фруктовниці", – каже декораторка магазину подарунків Олена Кошель.
Традиційно популярною залишається косметика.
"Я поклала ось таку ялинкову прикрасу у вигляді сердечка, цукерку і патчі – бо важливо мати доглянуті очі після відпочинку", – каже б'юті-експертка Лідія Рибачок.
Вона зазначила, що на відміну від попереднього року, декор поступився місцем кремам і сироваткам. А попит на помади і блиски дещо знизився.
"Нині акцент на догляді. Догляд за обличчям, особливо актуальний догляд за руками. Це наразі топові продукти продажів. Хоча червона помада залишається актуальною і деякі засоби для очей", – розповідає б'юті-експертка.
Для корпоративних замовлень вибирають солодощі – тістечка з логотипом компаній. Корисні десерти тепер замовляють частіше, ніж цукерки. Нестачі клієнтів не відчули.
"З приводу корпоративних замовлень – вони вже є, почалися ще минулого місяця і заздалегідь можуть замовити партію 500 макарун в індивідуальній упаковці. Або можуть замовити величезну кількість тортів для всіх відділень своїх компаній", – розповідає власник кондитерської Володимир Жданов.
Середина грудня – пік передноворічних покупок. Але скуповувати з полиць все, що попадається на очі, українці вже не готові.
"Тренд зараз на практичні подарунки, які можна взяти і користуватися. Припустимо, я перевірив такий напрямок як термобілизна, або щось до автомобіля, або телефони, або якась техніка. На техніку як подарунок постійно зростає попит", – говорить маркетолог Олександр Канцлер
А ось стрімко втрачають лідируючі позиції сертифікати на послуги та розваги. Наприклад, стрибки з парашутом або шоколадні обгортання. Попит на них впав на 70% порівняно з минулим роком.
Раніше ми розповідали, що ЦУМ представив новорічні вітрини.