Всім привіт! Пандемія в Україні мотивує змінювати типові звички задля безпеки, тому вчора я пересувалася на таксі, а не на метро. Щоправда, на найдорожчому люксовому таксі столиці.
Лакшері послугу знайшла в SkyDrive. І поїздка люкс-класу від метро "Теремки" до Майдану Незалежності коштувала мені 600 грн. На секунду, це лише за 12 кілометрів!
За аналогічну відстань у стандартному Uber я могла заплатити орієнтовно 120 грн, а за Uber Black, який вважається преміальним, – 320 грн.
Тож розберімося, чи варті були 12 км тих 600 грн.
У люкс-форматі відсутня послуга швидкого виклику машин, як у звичних таксі. Тут треба щонайменше за годину зателефонувати, щоб забронювати машину.
Що я й зробила, тому о 16:30 мене очікував Mercedes-Benz W221 з водієм Володимиром.
Модель машини – ключовий фактор, який визначає тариф у лакшерній фірмі таксі! Тож у преміумкласі ви протестите максимум Mercedes E-класу за 348 грн, а якщо хочете S-клас, то доведеться платити як я – 600 грн, бо це люксова пропозиція.
Насправді всередині я очікувала побачити водія в чорному костюмі, який естетично доповнює шкіряний салон дорогого авто.
Але ні, смокінга не було, та найбільше мене здивувала відсутність у нього маски.
Салон, звісно, розкішний та комфортний!
У типових таксі прайсом 120-150 грн таке протестувати – рідкість. Розкіш! Куди до неї економ та стандарт тарифам? Але відсутність дотримання епідеміологічних правил все ж засмутили мене. Люкс-клас, як-не-як…
На сайті вказано, що водії володіють основами психології та правилами етикету. Володимир підтвердив, що навчання таки проходив, бо пункт обов'язковий. Чи помітно це? Так, та ще й 24 роки за кермом, місто знає, як 5 пальців! А от з карантинними правилами тут проблема, як і в метро, через яке я й викликала таксі.
Водій зауважив, що авто люкс-класу користується не меншим попитом, ніж дешевші пропозиції.
Також зізнався, що політики обирають люкс-авто – один із яких Ігор Мосійчук – колишній депутат. Для них це ж копійки! І не без зірок українського шоу-бізу, тут Володимир не відкрив карти, каже, що надто конфіденційно.
Але це ще не все! Якщо вам недостатньо комфорту та захисту в автомобілі класу S, можете доплатити 500 грн і водій візьме з собою зброю на випадок стресових ситуацій.
Але у Володимира інша думка щодо послуги!
"Я не бачу в цьому жодного сенсу. Але рекомендував би іншим таксистам не преміального формату скористатися таким захистом (сміється)".
До речі, у люксі мінімальний тариф – 15 км за 600 грн, тож покататися за меншим прайсом нереально. Але можете розглянути найдешевший тариф – економ, де прайс 150 грн/год, а машини простішої комплектації – Toyota, Daewoo.
Але сюди звертаються не за дешевими пропозиціями, бо клієнтам важливо підтримувати статусність, навіть, коли персональний водій у відпустці. Або ж банально люблять та обирають розкіш і готові витрачати 1200 грн на день за відмітку "люкс", щоб доїхати на роботу і назад.
До слова, в столиці вигідніше орендувати Mercedes W221 з водієм, ціна орієнтовно 500 грн/год!
Підіб'ємо підсумки моєї люксової поїздки до Майдану Незалежності від метро "Теремки" за 600 грн.
Переваги:
- фіксований тариф (якщо потрапите в затори, то ціна не збільшиться за час простою);
- можливість забронювати таксі на конкретний день;
- досвідчені водії;
- пересування на розкішному Mercedes S-класу.
Недоліки:
- ціна за 12 км вп'ятеро більша звичного таксі;
- відсутність швидкого бронювання;
- недотримання епідеміологічних норм водієм.
Словом люкс-таксі – це про комфорт! Але розкіш не завжди безпечна, і більшість людей готові закрити очі на відсутність маски у водія, сидячи в шкіряному салоні Mercedes.
Дізнайтеся також, як врятуватися від небезпечного водія – порада інструктора з самооборони.
Читайте також: