Поки бренд Guess звинувачують у плагіаті, репер Lil Nas та лейбл MSCHF випустили власні кросівки Nike. Назвали їх Satan Shoes ("сатанинські кросівки"), прикрасили пентаграмою і додали в підошву крапельку... людської крові. Втім, запитати дозволу у Nike творчий дует не наважився. Тепер спортивний гігант обурений і вже подав на творців до суду. Про це повідомляє BBC.
"Диявольські" кросівки створені як нова модель легендарних Nike Air Max `97. Загалом у продаж надійшло 666 пар, ціна однієї — 1018 дол. Така сума нікого не збентежила: у перший день Lil Nas і MSCHF заявили, що вся лінійка розпродана. Свою пару встигли ухопити навіть деякі селебритіз — наприклад, скандальна Майлі Сайрус.
Але поки 666 користувачів раділи обновкам, інших вони обурили. На Nike спав шквал критики і звинувачень у блюзнірстві. Бренд відреагував оперативно — спростував свою участь у розробленні кросівок та подав на MSCHF до суду. У позові компанія вимагає припинити використовувати логотип Nike і звинувачує лейбл у завданні репутаційної шкоди.
Цікаво, що MSCHF не вперше обіграв релігійну тематику. Раніше артколектив презентував Jesus Shoes, які замість крові містили краплі святої води. Попри те, що "взуття Ісуса" теж вийшло під брендом Nike, тоді це нікого не збентежило.
Репер Lil Nas підтримав хайп і виклав на свій YouTube-канал відео під назвою Lil Nas X Apologizes for Satan Shoe ( "Lil Nas X вибачається за сатанинські кросівки"). Щоправда, вибачень там немає — лише фрагмент з кліпу Montero (Call Me By Your Name). Скандальне взуття стало своєрідним мерчем до нього.
У кліпі репер спускається на пілоні в пекло, щоб станцювати танець на колінах у диявола. Провокаційне відео зняла українська режисерка і кліпмейкер Таня Муіньо. Вона також знімала кліпи для MONATIKa, гурту "Время и Стекло", Насті Каменських та багатьох інших.
Нагадаємо, нещодавно ми перевіряли, чи є в кліпі Насті Каменських масонські символи.