I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

У Valentino відреагували на коментарі хейтерів до реклами з голим чоловіком: Зло – в очах того, хто дивиться

Після шквалу критики під знімком оголеного фотографа з жіночою сумкою Valentino креативний директор бренду опублікував пост

Минулої п'ятниці багатьох вразила "поношена" сумка Balenciaga за 99 000 грн. А тепер у центрі скандалу опинився модний будинок Valentino. Днями бренд презентував колекцію аксесуарів Valentino Collezione Milano від креативного директора П'єрпаоло Піччолі. Фотографом рекламної кампанії став 27-річний американець Майкл Бейлі-Гейтс. На одному зі знімків він оголений позує сам із сумкою Roman Stud Valentino. На жаль, в мережі такий креатив не оцінили.

Автопортрет Майкла Бейлі-Гейтса
Автопортрет Майкла Бейлі-Гейтса

Реклама

Пост із суперечливою фотографією зібрав понад 10 тисяч коментарів. Значна частина з них – різко негативні. Valentino звинуватили у неповазі до жінок і в тому, що він транслює сумнівні цінності підростаючому поколінню. Окрім претензій, користувачі засипали коментарі зеленим смайликами – ну, такими, яким не дуже добре.

Коментарі в Instagram @maisonvalentino
Коментарі в Instagram @maisonvalentino

Такий шквал критики П'єрпаоло Піччолі не став ігнорувати. У відповідь усім хейтерам він опублікував пост на своїй сторінці в Instagram.

Реклама

"Моя робота – передати своє бачення краси відповідно до часу, в якому ми живемо. Краса і те, що ми вважаємо прекрасним – це відображення наших власних цінностей, – написав креативний директор Valentino. – Ми бачимо портрет вродливого юнака. Він не уособлює собою зло. Зло народжується в очах того, хто дивиться, а не криється в оголеному тілі".

П'єрпаоло Піччолі
П'єрпаоло Піччолі

Також Піччолі додав, що пишається можливістю використовувати свій голос і свою роботу для того, щоб протистояти всім формам насильства, ненависті та дискримінації.

Реклама

"Ми бачимо величезний зсув у природі людини, в русі до самопізнання. Еволюція можлива, якщо можливі рівність і об'єднання, якщо права людини захищені, і зростає свобода і культура сприйняття. Ненависть – це реакція на страх. А страх легко перетворюється на насильство, яке можна виразити або коментарем, або нападом на двох підлітків, які цілуються в метро".

П'єрпаоло Піччолі
П'єрпаоло Піччолі

Заява креативного директора привернула ще більше уваги до скандальної реклами. Багато хто погодився зі словами П'єрпаоло і написав слова підтримки. Шанувальники кампейну вважають, що фото не розмиває гендерні кордони, а всього лише доносить меседж: "сумка пасує усім".

Попри те, що Valentino присвятив кампанію свободі вираження поглядів та заохочення індивідуальності, інші образи менш провокаційні. На фотографіях дівчата позують в квіткових вбраннях із аксесуарами нової колекції.

Valentino Collezione Milano
Valentino Collezione Milano

Valentino Collezione Milano
Valentino Collezione Milano

Також нагадаємо, що ми розповідали про 7 стильних сумок, про які всі мріють прямо зараз.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти