Британський дизайнер Вікторія Бекхем продовжує святкувати 10-річний ювілей свого бренду. Не так давно на честь цієї події вона з усією своєю родиною, включаючи собаку, з'явилася на обкладинці модного глянцю Vogue. А тепер взяла участь в смішний фотосесії.
Справа в тому, що в 2008 році, коли бренд тільки запускався, відомий фешн-фотограф Юрген Теллер зняв Вікторію у величезному паперовому пакеті для шопінгу з логотипом Marc Jacobs.
Через 10 років дизайнер вирішила повторити цей же фотосет, тільки вже з логотипом Victoria Beckham на пакеті. Оскільки, за її словами, саме тоді Марк Джейкобс відкрив для неї дорогу в світ моди.
А рекламна кампанія присвячена виходу нової лімітованої колекції футболок, яка надійде в продаж 16 вересня. Купити їх можна буде на офіційному сайті бренду за 115 фунтів.
Нагадаємо, раніше всесвітньо відома модель Ірина Шейк знялася для обкладинки журналу Daily Front Row. Та не просто так, а з новою і дуже короткою стрижкою.
А днями у Вероні відбулася грандіозна презентація нової колекції нижньої білизни бренду Intimissimi. Показ ознаменувався приїздом зіркових гостей, серед яких була зірка серіалу "Секс і місто" Сара Джессіка Паркер. З такого приводу АТРІС обрала ажурний топ Intimissimi, який поєднувала з розкішною атласною спідницею і білими босоніжками.
Читайте також: