У цьому випуску подкасту "Клімат-контроль" ми говоримо про кліматичну політику, як один з важливих сучасних напрямків діяльності держав. А також про кліматичну освіту, як метод вирішення багатьох сучасних кліматичних та екологічних проблем. В гостях еко-активіст Артур Саркісян.
Зараз все частіше можна зустріти такий вираз як "кліматична політика". Що це таке і як ми можемо впливати на такі глобальні процеси? Ведучий подкасту Ігор Сумлєнний та кліматичний активіст руху Fridays For Future Артур Саркісян поговорили про кліматичну політику на Заході та в Україні, проблеми розвинутих країн по вирішенню кліматичної кризи, кліматичну освіту як один з важливих кроків для розвитку суспільства, де взяти на неї гроші в дефіцитному бюджеті та що заважає впровадженню цієї ініціативи?
Підписуйтесь на Артура у Фейсбуці – https://www.facebook.com/arthur.sarkisyan.35
Сторінки Fridays For Future Україна:
www.facebook.com/fridaysstrike/
www.instagram.com/fff_ukraine/
Fridays For Future Кліматична освіта:
www.facebook.com/fffclimateedu
www.instagram.com/fffclimateedu/
Слухайте "Клімат-контроль на платформах:
Apple Podcasts – https://cutt.ly/ZzuovDj
Google Podcasts – https://cutt.ly/tzDkYSY
SoundCloud – https://cutt.ly/UzuoRwE
00:40 – Що таке рух Fridays For Future, чим займається і які його цілі?
02:25 – В чому важливість формування та впровадження кліматичної політики?
04:25 – Як кліматична політика реалізується на прикладі розвинутих країн?
07:10 – Що таке кліматична освіта?
08:50 – Як кліматична освіта реалізується в країнах Заходу?
10:20 – Які ресурси необхідні для запровадження кліматичної освіти в школах та університетах?
12:00 – З якими труднощами стикаються активісти, коли намагаються донести важливість кліматичної освіти до влади?
14:20 – Чи влада розуміє важливість кліматичної освіти?
16:20 – Де можна взяти кошти на кліматичну освіту, якщо у нас дефіцитний бюджет?
18:30 – Чи українська система освіти дасть виконати свою важливу роль кліматичній освіті?
20:10 – Чи є якісь сили, які зацікавлені в тому, щоб заважати впровадженню цієї освіти?
22:10 – Що буде, якщо не впровадити кліматичну освіту?
24:40 – Що наші слухачі можуть зробити вже сьогодні, щоб допомогти у запровадженні кліматичної освіти?
26:40 – Що можна порадити почитати, щоб розібратись в темі кліматичної освіти, кліматичної кризи?