В Україні змінили роботу фізичних осіб-підприємців. Верховна Рада підтримала в другому читанні законопроєкт №2524 "Про внесення змін до Податкового кодексу щодо функціонування електронного кабінету і спрощення роботи фізичних осіб-підприємців".
Про це інформує "РБК-Україна".
Відповідно до закону, копії податкових повідомлень-рішень та інші документи, які податковий орган надсилає платнику податків, будуть відбиватися в електронному кабінеті.
Також контролюючий орган повинен листуватися з платниками податків, які подали заяву про бажання отримувати документи через електронний кабінет.
Також закон скасував вимогу обов'язкової реєстрації книги обліку доходів. Але обов'язок ведення книги в паперовому вигляді залишився.
Перший заступник голови фінансового комітету Ярослав Железняк стверджує, що закон прийняли без низки важливих норм.
"№2524 прийнятий в цілому. І це дозволить принаймні отримувати електронні копії рішень податкової та скасувати недолугий договір про визнання електронних документів при реєстрації в електронному кабінеті", – написав нардеп на своїй сторінці в Facebook.
Зауважимо, що текст закону зазнав змін і зараз його уточнюють. Нагадаємо, що цей закон за основу Рада підтримала в першому читанні в кінці грудня минулого року; тоді за нього проголосували 299 нардепів.
Раніше повідомлялося, що реєстрація нових фізосіб-підприємців в Україні перевищила докарантинні показники.