В Інтернет злили імена і адреси журналістів, які отримали "акредитацію" в "ДНР": їх колеги стурбовані

11 травня 2016 7:00

За словами журналістів, колег, які розповідали про батальйон "Схід", про Боїнг, про злочини Мотороли, необгрунтовано назвали сепаратистами

Журналісти висловили стурбованість публікацією в Україні імен колег, які були змушені отримати "акредитацію" сепаратистів угруповання так званої "ДНР". Зокрема, керівник української служби "Голосу Америки" Мирослава Гонгадзе назвала такі дії неприпустимими і просто обурливими, і заявила, що це грубе порушення норм про нерозголошення особистих даних журналістів, – повідомляє "Радіо Свобода".

Реклама

За її словами, заява з цього приводу вже готують в Комітеті захисту журналістів. "Хто тепер з іноземних журналістів ризикне поїхати в зону бойових дій?" – риторично запитала вона в Фейсбуці.

Настя Станко з "Громадського телебачення", коментуючи публікацію на сайті "Миротворець", пише, що вони опублікували телефони, адреси "найкращих журналістів з усього світу всіх рейтингових ЗМІ, які були в різні часи акредитовані в "ДНР".

"Антон Геращенко (народний депутат – ред.) говорить, що ось журналісти ж публікують якусь суспільно-важливу інформацію. Ну і сайт "Миротворець" опублікував. Особисті дані журналістів, які, ризикуючи життям, намагалися розповісти, що відбувалося по той бік, і тепер деяким з них вже дзвонять різні "милі" люди і шлють прокльони – це так "патріотично", так суспільно важливо", – написала вона в Фейсбуці.

"Там є адреси тих, хто розповідав про батальйон "Схід", з кого він складається, про Боїнг, про злочини Мотороли. Там є ті, хто сиділи в підвалах, кого катували, але давайте запишемо їх всіх до "сепарів". Я от дуже переживаю за всіх нас, за те, що ми, ніби маючи світлу мету влаштувати пекло російським пропагандистам, робимо якісь неадекватні речі, і все під соусом "патріотизму", – додала вона.

Не пропусти!
Дивився з татом і запам'ятав дубль Шеви: Шапаренко згадав матч зі шведами у 2012-му
Микола Шапаренко та Андрій Шевченко на тренуванні
Реклама

Днями на сайті "Миротворець", де збирають дані про донбаських сепаратистів і іноземних громадян, які їх підтримували, оприлюднили отриманий завдяки злому комп'ютерних баз даних бойовиків список з понад 4 тисяч журналістів, які свого часу отримували так звану "акредитацію" у терористичному збройному угрупованні "ДНР".

"Ми не знаємо, які наслідки будуть після публікації цього списку, але знаємо напевно: публікувати його необхідно, виходячи з того, що ці журналісти співпрацюють з бойовиками терористичної організації. Це суспільно значима інформація, і ми, громадяни України, повинні її знати", – йдеться в повідомленні на сайті.

І повідомлення про цю публікацію, і критика цієї публікації з боку журналістів викликали жваві обговорення в соціальних мережах.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти