Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Скандал у харківському депо: кондукторів штрафували за непродані талони

2 грудня, 19:26

Покарання для кондукторів ввели після впровадження системи електронного квитка

Не продала квитки – докладай власні гроші. Кондуктор викрила керівництво. І залишилася без роботи. Скандал у харківському депо. Щодня працівників змушували продавати не менше семи сотень талонів, або докладати з власної кишені.

Цієї купи талонів, яку зібрала кондуктор за три місяці до звільнення, вистачить, щоб кілька років їздити громадським транспортом.

"Півтори тисячі талонів. Це місячна зарплата. Я б хотіла, щоб хтось у мене їх придбав по 6 гривень", – ділиться вона.

Переселенка з Донбасу Тетяна Марченко у харківському депо пропрацювала три роки. Поки не почала бунтувати проти штрафів за непродані талони. Зі слів Тетяни – кондукторів змушували продавати не менше 700 проїзних квитків за зміну, або купувати їх за власні кошти. Чергова бесіда з директором закінчилися для жінки звільненням.

"Дали йому тиждень, щоб він щось вжив у роботі. А вийшло так, що швиденько за 15 хвилин мене звільнили", – говорить Тетяна.

Директора трамвайного депо на робочому місці не виявилося. У міському департаменті інфраструктури застати його журналістам "Сьогодні" також не вдалося. Але про штрафи для кондукторів розповіли чиновники. Тут зазначають, що покарання існує. І ввели його після впровадження системи електронного квитка.

"Проблеми пов'язані з тим, що водії і контролери, де з метою наживи, де з метою дискредитації роботи зазначеної системи, надають перевагу брати гроші або в повному обсязі "на кишеню", або приймати половину вартості проїзду під час змови з пасажирами. Коли виявляють подібні випадки, як штраф дійсно змушують вносити ці гроші до каси", – пояснює Сергій Дульфан, директор Департаменту інфраструктури Харківської міськради.

Йдеться про безготівкову систему e-ticket. Але Тетяна запевняє, на електронні квитки теж була своя квота: зараховували лише 20 поїздок з однієї зміни.

"Коли заїжджали в депо там було і 40, і 50 e-ticket. За наказом начальника нашого знімали тільки 20 валідаторів, а 680 ти був зобов'язаний покласти до каси грошей", – говорить вона.

До того ж, e-ticket запрацював у місті з грудня 2017 року. За місяць до цього "Сьогодні" розповідали аналогічну історію з поборами в тролейбусах.

Тоді на кондуктора Сергія Чорного депо навіть подало до суду. Мовляв – він не мав права розповідати в новинах про штрафи. І додали до позову детальний фінансовий план на кожного працівника.

"Скажімо, близько 20-ти тисяч середня місячна виручка. Чому вони вважають, що вони можуть в суді долучати ці документи і повідомляти, що цей план є, а кондуктори про це говорити не можуть, і в чому це порушує права тролейбусного депо, ми добитися так і не змогли", – говорить Володимир Рисенко, адвокат кондуктора.

Сергій Чорний виграв суд і з тролейбусного депо звільнився. Зараз працює касиром у супермаркеті.

Тетяна теж збирається подавати до суду на депо. Тому що хоче повернути гроші, відібрані у неї за непродані талони. Адже купа проїзних квитків, яка залишилася у неї після звільнення, коштує майже 10 тисяч гривень.

Нещодавно ми писали про те, як у Харкові дівчині-кондуктору тролейбуса зробили пропозицію руки і серця просто на робочому місці- в салоні. Зі слів очевидців, наречений – її напарник по зміні, водій. Дехто з пасажирів відразу ж привітав пару.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...