Восени в Одесі хочуть підвищити ціну проїзду в міському електротранспорті з 2-х до 3 гривень. "Сегодня" з'ясувала, з чим пов'язане прийдешнє подорожчання, чи виправдане воно, чи варто у зв'язку з цим очікувати зміни цін на проїзд в маршрутках, про який вже не перший місяць говорять транспортники.
Голова міського департаменту транспорту Олександр Ілько пояснив нам, що з 1 вересня зростуть тарифи на електроенергію, тому гряде і подорожчання трамвайних перевезень. "На депутатській комісії ми вирішили, що це вимушений захід, інакше комунальне підприємство" Міськелектротранс" знову зазнаватиме серйозних збитків. Крім того, нас підтримала комісія з питань бюджету. Сьогодні тариф в 3 гривні все ж становить конкуренцію 5-гривневих маршруткам", – зазначає Ілько. Директор КП "Міськелектротранс" Дмитро Жеман говорить, що майбутнє підвищення поки є лише рекомендацією депутатської комісії.
На думку експертів, підвищення виправдано, адже в минулорічному бюджеті країни закладали 40 млн грн на проїзд пільговиків у міському транспорті, а цього року грошей з держбюджету не виділяли. Тепер питанням займаються місцеві бюджети.
"Місто в повному обсязі задовольняє потреби транспортної галузі, а підвищення цін на проїзд в трамваях – це компроміс між реальними потребами підприємства і платоспроможністю городян. При цьому незахищені категорії громадян не постраждають від подорожчання, адже вони, як і раніше, користуються правом безкоштовного проїзду", – розповів нам директор НВЦ" Економінформ" Георгій Хаскін.
А ось ціна квитка в маршрутках і тролейбусах найближчим часом не зміниться. "З введенням нових тролейбусів, маршрутки не стануть піднімати ціни. Адже з'являється здорова конкуренція – нові транспортні склади набагато комфортніші за старі, деренчливі автобуси. До того ж ціна квитка на тролейбус набагато нижче – всього 2 гривні. Вартість проїзду в маршрутках можуть підняти тільки в тому випадку, якщо значно зросте ціна на пальне", – вважає директор "Одеської асоціації транспортників" Анатолій Вітковський.
Читайте також: