Презентація нової, вже четвертої, версії гоночного боліда студентської команди автоконструкторів Formula Student ONPU пройшла в Одеському національному політехнічному університеті. Саме на ньому одеські студенти візьмуть участь в міжнародному кубку Baltic Open, який відбудеться в естонському місті Тарту в серпні цього року.
За словами капітана команди Вадима Хамрена, машина відрізняється від попередніх версій наявністю аеродинамічних елементів і новим, більш потужним двигуном від мотоцикла Kawasaki.
"На жаль в минулому році на чемпіонаті світу в Італії нас підвів саме двигун, – розповідає Вадим. – Ми вже стояли на старті, коли стукнув мотор, і поршень ми діставали з вихлопної труби. Зараз ми вдосконалили підвіску і додали аеродинамічний елемент, який дозволить відчувати себе більш впевнено на поворотах".
Вадим зазначив, що це був нелегкий рік для команди.
"Ми збиралися їхати на найпрестижніший чемпіонат світу до Великобританії, – ділиться Хамраев. – Пройшли відбір, але не змогли знайти фінансування. Тому в цьому році будемо брати участь у відкритому кубку в Естонії. Це буде хороша обкатка для наступного чемпіонату".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
Гості свята змогли дізнатися історію одеської команди і міжнародних змагань, розглянути болід зразка 2015 року та взяти участь в дизайні наступного зразка. Через тиждень FS 004 – так офіційно називається остання модель, візьме участь в тестових заїздах на 6-му км Овідіопольської траси.
Нагадаємо, студенти одеського Політеху першими в Україні взяли участь в міжнародному чемпіонаті серед студентських команд на Formula Student. Дебют відбувся на етапі в Угорщині в 2013 році. А в 2015 році одесити змогли показати клас у Великобританії, обійшовши більше половини учасників, яких було 138. У 2016 році студенти взяли участь відразу в двох етапах – в Угорщині та Італії.
Етапи Formula Student складаються з декількох конкурсів. Насамперед суддів цікавлять оригінальність конструкторської розробки і гоночні параметри автомобіля. Потім команди повинні представити фінансовий план подальшого виробництва своїх машин. Іншими словами, учасникам потрібно не тільки зробити і випробувати гоночне авто, але і "продати" його.
Журі при цьому виступає в ролі "комерційної фірми", яка має на меті налагодити виробництво і продаж 600-кубових болідів для аматорських спринтів – в колегії суддів є "директор", "конструктор", "технолог" і "комерційний директор".
Нагадаємо, корпорація ABB Group, титульний партнер чемпіонату Formula E, і авіакомпанія Qatar Airways влаштували гонку між електричним болідом і двома пасажирськими лайнерами: Airbus A350 і Boeing 787 Dreamliner.
Раніше ми писали, що представлена перша бойова машина Формули-1 з "німбом".
Також нагадаємо, що команда "Мерседес" презентувала новий болід.