Назасіданніодеської ради містапредставилипроектблагоустроюТрасиЗдоров'я ,що з'єднуєЛанжероніАркадію .Впланахмуніципалітету-оновитип'ятькілометрівТраси( із загальнихшести ) ,розширившиїї з4до 5,5метрів ,облаштувативелодоріжкуідоріжкудлябігу ,відокремитизонудлятехнічноготранспорту ,атакожобладнатиантивандальнимитренажерамиспортивнімайданчикиіпобудуватиновупішохіднузонузілавками .
Якрозповілаголова муніципальногодепартаментуінформаціїНаталяМальцева ,проектблагоустроютакож передбачаєнаявністьчотирьохоглядовихмайданчиків ,зяких можна будемилуватисяморем.Крімтого ,будевідновленаАркадийскомсходи, що ведутьдоТрасі .Усі будівельніроботи владиплануютьпровестизарахунокінвесторів ,прицьомудо туристичного сезону2015- горокуТрасаЗдоров'яповиннабутиготова ."До насвжепочалинадходитипропозиціївідінвесторів " ,-зазначаютьу мерії.
НЕОДНОГОЛОСНО.Члени містобудівної ради ,який збираєтьсядосить рідко ,проектблагоустроюТрасипідтримали ,айогорецензент ,колишній головнийархітекторОдесиВолодимирГлазирінзазначив ,що хочаівзаконодавствінемає поняття" ТрасаЗдоров'я" ,алеоновленняцієїпарковоїалеї-необхіднодляміста ,адже їїнереконструювализшістдесятих .
Аосьгромадські працівникизалишилисянезадоволені ,аджеїм дозволилитільки бути присутнімназасіданні ,алене обговорюватипроект."Хтовамсказав ,що цегромадськіслухання ?Цезасідання містобудівноїради" ,-підмітиливкомісії.Всвоючергуактивістизаявили ,щоподадутьвсудначиновників ,атакожініціюютьвласніобговоренняпроекту благоустроюТрасиі вимагатимуть,щоб уміськрадівзяли до увагизауваженняпростиходеситів ." Цеграбіж !Теж саме буловАркадіїінаЛанжероні" ,- парирувавгромадськийдіячЛеонідШтекель , якому недалислово .На його думку ,членимістобудівної радипросто" обкрадаютьмісто ,відбираючиу одеситівмайбутнє"."Недивуйтеся ,якщолюдиприйдутьікинутьвасвсміттєвийбак ! "-додавШтекель .
ДЛЯТУРИСТІВ.Не дивлячисьнаконфлікт ,через якийнавіть довелосяперерватизасіданнямістобудівної ради ,проектТрасивсе- такиприйняли.Експертз архітектури та дизайнуІванЛіптугавважає ,що навітьмінімальнареконструкціяТрасиЗдоров'япринесеполіпшення ,адже заразтамневпорядкованазеленазона ,зламані дерева ,кілька спортивнихмайданчиків ,та йтотих ,якізалишилися зрадянськихчасів ."Таказонаявно неприваблюєтуристів .Якщо сьогодніТрасуЗдоров'ярозширять ,створятьмайданчикизновимиарт- об'єктамиімалимиархітектурнимиформами-людямбуде краще іцікавіше ,особливоприїжджим" ,- вважаєЛіптуга .Ізазначає ,що реконструкціяповиннабутиконцептуальною ,тобтовключати нетількизмінупокриття іустановкулавок ,а йоб'єктиінфраструктуридлядітей ,молоді тапенсіонерів .
Екологизазначають ,щовпроекті реконструкціїє проблемниймомент:будепереглянутасхемарухуавтомобілів .За планом- відресторану"Хуторок "допляжуЛанжерон ,повздельфінарій ,апотімвбік паркуШевченка-будеорганізовано круговийодносторонній рух.Крімтого ,вздовжтрасиз'являтьсяпарковкимісткістюбільшніжна 400автомобілів .На думкучиновників ,цедозволитьрозвантажитивузькідороги ,позбавивши їх відпробок.Аосьекологинезадоволені ."Згідноз Водним кодексом ,ближченіжвстаметрахвідводоймне можнабудуватиавтомобільнідороги .Авцивілізованихкраїнах -ближченіжза триста метрів .Людидумають ,що якщо вонипід'їдутьнамашинідопляжу-будедобре ,алецене так.Побудуватилівневікітамне можна ,авсягрязьбудестікативморе" ,-кажеактивіст "Генеральногопротесту" ЮрійНікітін .
Одеситипобоюються ,що реконструкціяТрасиЗдоров'япризведедо їїпоступовоїзабудовиелітнимикотеджами .КраєзнавецьОлегГубарнасзаспокоїв ,мовляв ,Трасапрактично невидозмінюваласяз моментуїї заснуванняврадянські рокиідавночекаєблагоустрою." Реконструкціяповиннапривестидо утвердженнятериторії ,ане сприятиїїзахопленню .Трасастворюваласядляпопуляризаціїздоровогоспособу життя ,асвого часупонійбігаличемпіонисвіту та Європи" ,-згадуєспіврозмовник .