У четвер, 9 жовтня на семи станціях київського метро ("Поштова площа", "Петрівка", "Сирець", "Видубичі", "Вокзальна", "Берестейська" і "Лівобережна") з'явилися незвичайні постери-оголошення. В одних з них міститься заклик до киян купувати електронні картки замість жетонів, а в інших – роз'яснення, де можна пересісти з метро на електричку і навпаки.
Постери зроблені командою "Агенти змін" (надалі А3) спільно з прес-службою метрополітену.
Всі свої проекти "А3" роблять для міста абсолютно безкоштовно.
Серед розроблених ними проектів сучасне оновлення логотипу та навігації фунікулера (2013), новий брендинг і колірна схема міської електрички, тестовий проект по навігації на станції електрички Троєщина-2 з'явиться вже завтра, 10 жовтня. Нагадаємо, кільцева електричка у столиці відновить роботу вже в п'ятницю.
Також АЗ відзначають, що всю свою роботу зроблять публічною, і що вони готові до співпраці і нових ідей.
Як розповіли в прес-службі метрополітену, оголошення надруковані на звичайному папері. У підземці пообіцяли й надалі робити її зручною для громадян.
Читайте також:
- Величезний бюст Леніна в київському метро замінять 3D-малюнком
- Проїзд пільговиків в метро по Картці киянина відкладається на місяць
- У столичному метро запустили "окаті" потяги
- Київське метро хоче оновити ще 160 своїх вагонів
- Оновлені вагони Київського метро дозволять економити до 40% електроенергії – Кличко