Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

"Олімпік" відмовився від співпраці з титульним спонсором Прем'єр-ліги

18 вересня 2015, 19:06

Керівництво Ліги неравноценно розподіляє гроші серед клубів

Владислав Гельзін. Фото ФК "Олімпік"

Владислав Гельзін. Фото ФК "Олімпік"

Президент "Олімпіка" Владислав Гельзін розповів про розподіл Прем'єр-лігою між клубами 43 мільйонів гривень, отриманих від титульного спонсора – букмекерської контори "Парі-Матч".

"Ми ставимо питання Прем'єр-лізі: виходячи з чого нам належить 500 000 гривень, а не 600 або 700? І ми відмовилися від цієї суми. Минуло 2-3 дні – і на адресу клубу надійшла нова пропозиція – 700 000, потім 800.

Що це за базар-ліга? Ми ж не на базарі.

Реклама

Петро Іванов каже, що вони виходять з вартості рекламної продукції. Але при чому тут рекламна продукція? Прем'єр-ліга вже продала рекламу і зробила титульним спонсором компанію "Парі-Матч". Уже це здійснилося. 14 футбольних клубів рівноцінно платять внески, так чому б тоді не розподілити рівноцінно ці гроші?

В тренді
"Ліон" поставив Роналду і "Ювентус" на коліна: огляд матчу Ліги чемпіонів

Вони ("Динамо" і "Шахтар" – прим. Ред.) сказали, що вони за і не проти рівноцінного розподілу грошей. Їм мільйоном більше-менше – без різниці, а такі малі клуби на кшталт "Металурга", "Чорноморця" або "Олімпіка" – це велика допомога у збереженні команд.

З наступної домашньої гри ми прибираємо логотип компанії "Парі-Матч", тому що ми не бачимо прозорості розподілу грошей. Кулуарно поділити всі можуть, а вийти і чесно розподілити – не вистачає характеру".

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...