Сума контрактів з титульними спонсорами, чиї логотипи розміщені на футболках клубів шести провідних європейських футбольних чемпіонатів, склала 830 мільйонів євро в сезоні-2015/16, свідчать результати дослідження, проведеного компанією Repucom.
Лідером виявилася англійська Прем'єр-ліга, клуби якої отримали за рахунок реклами на футболках 330 мільйонів євро проти 244 в минулому сезоні. Друге місце зайняла німецька Бундесліга (168 проти 157 в минулому сезоні), третє – іспанська Примера, клуби якої уклали угод на 105 мільйонів проти 113 у попередньому сезоні.
За ними слідують чемпіонат Франції (103 проти 96), італійська Серія А (83 проти 84) і чемпіонат Нідерландів (41 проти 42).
Найактивнішим інвестором залишаються компанії з ОАЕ (163 мільйони євро), на другій сходинці німецькі (136), замикають трійку американські (87). Найбільші контракти підписані з компаніями, що спеціалізуються на туристичному бізнесі, далі розташувалися автомобільні концерни і фінансові/страхові компанії/банки.