Після прикро упущеної перемоги в Німеччині Себастьян Феттель напевно був злим. Перше місце домашнього етапу було майже у нього в кишені, але чотириразовий чемпіон під дощем витискав з машини занадто багато, за що і поплатився – поцілунком з відбійником.
Ніщо не мотивує так, як бажання взяти реванш. Саме на це ставили букмекери – тим більше, що в Угорщині "Мерседес" стабільно відчуває проблеми. "Феррарі" ж відчувають себе на Хунграрорінгу як вдома. Більшість експертів стверджували: цей раунд точно за Феттелем.
П'ятниця позначилася тим, чого багато і очікували: пілот "Феррарі" впевнено намотував кращі кола, лише зрідка відбиваючись від Ріккардо. Однак в суботу втрутився сторонній фактор – дощ. Можливо, саме спогади минулого етапу сповільнили Себастьяна. У підсумку в умовах зливи поул взяв Хемілтон. Другим кваліфікувався Боттас, третій – Райкконен. Феттель тільки четвертий. Третій ряд зайняли, як зазвичай, випускники академії "Ред Булл". Тільки не Ферстаппен і Ріккардо, а Сайнс і Гаслі. Тому що дощ, а дощ – штука непередбачувана.
Старт гонки почався з мінорної ноти: автодром вшанував хвилиною мовчання Серджіо Маркіонне. Президент "Феррарі" так і не вийшов з коми і помер на 66-му році життя. Після почестей гонка почалася.
Хемілтон пішов вперед, Феттель змінився з Кімі місцями і погнався за Льюїсом. Позаду почався театр "Ред Булл": Ферстаппен обійшов Гаслі, Сайнс відкотився на кілька позицій, а Ріккардо зіткнувся з Еріксоном. Макс, правда, прискорився лише на шість кіл – сходження через проблеми з силовою. До цього, ще на другому колі зійшов Леклер – а все через контакт з Пересом. Потім все на якийсь час вляглося.
Через півсотні кіл зійшов Вандорн – проблеми з КПП. Потім дует "Феррарі" зумів наздогнати Боттаса і почав планомірно його "розгойдувати". На 64-му колі Феттелю вдалося обдурити фіна, але Валттері в спробі повернути позицію невдало перехрестив траєкторію і зачепив німця. Через три кола Боттас атакував вже Ріккардо – і знову з контактом.
Дискусія про те, чи завадив Феттелю контакт з Боттасом наздогнати Хемілтона, йде. Однак залишимо її експертам і фанатам. Нас же більше цікавить наступне: чи визнають "Феррарі" і "Мерседес" вже очевидний факт використання командної тактики?
Гран-прі Угорщини виграв Хемілтон. Феттель другий, Райкконен третій. Між Хемом і Себом вже 24 очка відриву. "Феррарі" потрібно змінити щось, інакше Феттель ризикує залишитися без титулу. Днями команди почнуть дводенні тести, після яких всіх чекає літня відпустка – цілих три тижні. Заключна половина сезону почнеться 26 серпня. Боротьба продовжиться на легендарному автодромі Спа в Бельгії.
ГРАН-ПРИ ВЕНГРИИ. ХУНГАРОРИНГ | ||||
1. Хэмилтон | Мерседес | 1:37:16.427 | ||
2. Феттель | Феррари | +17.123 | ||
3. Райкконен | Феррари | +20.101 | ||
4. Риккардо | Ред Булл | +46.419 | ||
5. Боттас | Мерседес | +50.000 | ||
6. Гасли | Торо Россо | +73.273 | ||
7. Магнуссен | Хаас Рэйсинг | +1 круг | ||
8. Алонсо | Макларен | +1 | ||
9. Сайнс | Рено | +1 | ||
10. Грожан | Хаас Рэйсинг | +1 | ||
11. Хартли | Торо Россо | +1 | ||
12. Хюлкенберг | Рено | +1 | ||
13. Окон | Форс Индия | +1 | ||
14. Перес | Форс Индия | +1 | ||
15. Эриксон | Заубер | + 2 круга | ||
16. Сироткин | Уильямс | + 2 | ||
17. Стролл | Уияльмс | +2 | ||
Не финишировали | ||||
Леклер | Заубер | 1 | Причина | |
Ферстаппен | Ред Булл | 6 | мех.проблемы | |
Вандорн | Макларен | 50 | силовая установка | |
мех.проблемы | ||||
Личный зачет | Очки | |||
1. | Хэмилтон | Мерседес | 213 | |
2. | Феттель | Феррари | 189 | |
3. | Райкконен | Феррари | 146 | |
4. | Боттас | Мерседес | 132 | |
5. | Риккардо | Ред Булл | 118 | |
6. | Ферстаппен | Ред Булл | 105 | |
7. | Хюлкенберг | Рено | 52 | |
8. | Магнуссен | Хаас Рэйсинг | 45 | |
9. | Алонсо | Макларен | 44 | |
10. | Перес | Форс Индия | 30 | |
11. | Сайнс | Рено | 30 | |
12. | Окон | Форс Индия | 29 | |
13. | Гасли | Торо Россо | 26 | |
14. | Грожан | Хаас Рэйсинг | 21 | |
15. | Леклер | Заубер | 13 | |
16. | Вандорн | Макларен | 8 | |
17. | Эриксон | Заубер | 5 | |
18. | Стролл | Уильямс | 4 | |
19. | Хартли | Торо Россо | 2 | |
Кубок Конструкторов | Очки | |||
1. | Мерседес | 345 | ||
2. | Феррари | 335 | ||
3. | Ред Булл | 223 | ||
4. | Рено | 82 | ||
5. | Хаас Рэйсинг | 66 | ||
6. | Форс Индия | 59 | ||
7. | Макларен | 52 | ||
8. | Торо Россо | 28 | ||
9. | Заубер | 18 | ||
10. | Уильямс | 4 |