Гран-прі Німеччини повинен був стати святом для "Мерседес". У цей вік-енд команда відзначала 125 років німецького бренду в автоспорті. Настрій команді додавав вже наполовину чемпіонський хід і черговий переможний дубль. Домашній для "Мерседес" Гран-прі повинен був пройти прекрасно.
Кваліфікація. Несподіванкою для багатьох став успіх "Феррарі" під час тренувань. Так і до поула було недалеко, якби не підвела техніка. Спочатку у Феттеля зламалася турбіна, що завадило йому показати гарний час, а потім і Леклер через зламаний паливний насос просто не виїхав на трек.
Поул-позиція пішла до Хемілтона – навіть хворим Льюїс домінує в турбо-епоху. Англійця просили поберегтися, і навіть приготували заміну Окона, але впевненість п'ятикратного була найкращою відповіддю. Відразу за Хемом стартував Ферстаппен. Другий ряд був за Боттасом і Гаслі. У спину їм дихали Райкконен і Грожан.
Гонка. Старт видався видовищним, хоч і з хвоста пелотону. Якщо відрив Хемілтона був досить передбачуваний, то відіграш Феттелем відразу 6 позицій виглядав дуже смачно. Як виявилося, події тільки набирали обертів. Перший сход стався всього коло по тому – Переса розвернуло, після чого мексиканець зупинився посеред треку. На трасу виїхав сейфті-кар.
Багато пілотів скористалися нагодою, щоб безпечно перевзутися на проміжну гуму. Спочатку на піт-стоп заїхали Елбон і Феттель, а за ними і багато інших – доля Переса не надто приваблювала. Рестарт оголосили вже на 4-му колі – боротьба на мокрій трасі обіцяла бути дуже цікавою.
На 15-му колі болід Ріккардо перетворився в кальян – випустив хмару білого диму і наказав довго жити. На цей раз був оголошений режим віртуального пейс-кара. Через чотири кола за межі траси вилетів Сайнс – Карлос зміг самостійно повернутися в боротьбу. Його напарнику пощастило менше: на 27-му колі молодий Норріс зупинився на трасі – почила з миром силова установка. І знову віртуальний режим безпеки на треку.
Тільки "комп'ютерний" пейс-кар поїхав, як пригоди знайшов пілот "Феррарі" Шарль Леклер. Монегаск вилетів у гравій на останньому повороті і розбив автомобіль. Виїхав той, за ким всі так нудьгували – автомобіль безпеки. В цей же час початли лити як з відра. Багато з тих, хто перевзувалися в сліки, знову поїхали за дощової гумою ...
Після кола сталося те, що фанатам доводиться бачити нечасто. На тому самому місці, де вилетів Леклер, машину розбив Хемілтон! Брит зламав антикрило, але зміг продовжити боротьбу.
Тепер трійка лідерів виглядала так: Ферстаппен, Хюлкенберг (!!!) і Боттас. Перший у кар'єрі подіум вже маячив перед очима пілота "Рено". На жаль, на 41-му колі його спіткала невдача – Ніко вилетів у гравій, де міцно застряг. В тому самому злощасному повороті, де закінчив гонку Леклер і мало не закінчив Хемілтон. Виїхав той, кого сміливо можна назвати пілотом дня. На трасі з'явився автомобіль безпеки. Рестарт був даний на 45-му колі. Тепер лідери виглядали ще більш дивно: Ферстаппен – Стролла – Квят.
На 53-му колі Хемілтон не впорався з керуванням. Його болід розвернуло, довелося терміново їхати на піт-стоп. На 57-му Боттас закінчив гонку – розклав машину. Знову пейс-кар, знову рестарт. Коло 62-е: вилітає Гаслі – в результаті контакту з Елбоном у француза лопнула покришка. І на передостанньому колі Феттель обганяє Квята, займаючи друге місце.
Гран-прі Німеччини виграв Макс Ферстаппен. Це його друга перемога в сезоні і сьома в кар'єрі. Другим фінішував Феттель, пробравшись до срібла з останнього стартового місця. Бронзу зайняв Данило Квят – третій подіум для росіянина. На один більше, ніж у "Торо Россо" за всю історію. Лише в інтерв'ю у подіуму Даня розкрив секрет своєї божевільної мотивації: в ніч на неділю Келлі Піке – дочка триразового чемпіона Ф1 Нельсона Піке – народила Квяту дочка.
Через тиждень Формула наблизиться до України на відстань витягнутої руки. Попереду Угорщина, Хунгароринг.
Результати Гран-прі Німеччини
- Макс Ферстаппен ( "Ред Булл") – 64 кола
Себастьян Феттель ( "Феррарі") – +7,333
Данило Квят ( "Торо Россо") – +8,305
Ланс Стролла ( "Рейсінг Пойнт") – +8,966
Карлос Сайнс-молодший ( "Макларен") – +9,583
Алекс Албон ( "Торо Россо") – +10,052
Кімі Райкконен ( "Альфа Ромео") – +12,214
Антоніо Джовінаццо ( "Альфа Ромео") – +13,849
Ромен Грожан ( "Хаас") – +16,838
Кевін Магнуссен ( "Хаас") – +18,765
Льюїс Хемілтон ( "Мерседес") – +19,667
Роберт Кубіца ( "Вільямс") – +24,987
Джордж Расселл ( "Вільямс") – +26,404
Зійшли:
П'єр Гаслі ( "Ред Булл")
Валттері Боттас ( "Мерседес")
Ніко Хюлькенберг ( "Рено")
Шарль Леклер ( "Феррарі")
Ландо Норріс ( "Макларен")
Даніель Ріккардо ( "Рено")
Серхіо Перес ( "Рейсінг Пойнт")
Залік пілотів
- Льюїс Хемілтон – 223 очка
Валттері Боттас – 184
Макс Ферстаппен – 162
Себастьян Феттель – 141
Шарль Леклер – 120
П'єр Гаслі – 55
Карлос Сайнс-молодший – 48
Кімі Райкконен – 31
Данило Квят – 27
Ландо Норріс – 22
Даніель Ріккардо – 22
Ланс Стролла – 18
Ніко Хюлькенберг – 17
Кевін Магнуссен – 15
Алекс Албон – 15
Серхіо Перес – 13
Антоніо Джовінаццо – 5
Ромен Грожан – 4
Залік у Кубку конструкторів
- "Мерседес" – 407 очок
- "Феррарі" – 261
- "Ред Булл" – 217
- "Макларен" – 70
- "Торо Россо" – 42
- "Рено" – 39
- "Альфа Ромео" – 36
- "Рейсінг Пойнт" – 31
- "Хаас" – 19
Також ми писали, що оприлюднений рейтинг заробітків у Формулі-1. Першу сходинку посів діючий чемпіон світу та лідер нинішнього сезону Ф-1 Льюїс Хемілтон. Дохід британця в 2019 році склав 42 мільйони євро, причому приблизно п'ята частина цієї суми – це надходження від спонсорських контрактів.
Як виглядають боліди Формули-1 в чемпіонаті 2019 року: