Альона Дегрік Шевцова – про те, чому платіжні термінали досі актуальні для українців

3 червня 2019, 12:55

PR

Незважаючи на активний рух української економіки до безготівкового сегменту, оплата готівкою все ще користується великою популярністю серед наших співвітчизників

Основною причиною є розвинена інфраструктура платіжних терміналів, що налічує понад 45 000 шт. у всіх куточках країни. Ми вирішили дізнатися, чому в 2019 році вони все ще популярні серед людей — а глава процессингової компанії LeoGaming Альона Дегрік Шевцова, чия фінансова компанія "Леогеймінг Пей" активно працює з цим бізнесом, розповіла про це в своєму блозі на сайті Мінфін.

"Платіжні термінали в Україні стали з'являтися паралельно з розвитком fintech-індустрії. Поки безготівкові методи платежів не були популярними, великі і малі міста України покривали мережі payment-боксів. Вони давали можливість поповнити мобільний, оплатити комуналку, поповнити будь-які сервіси. У людей на руках була готівка та платіжні запити, вирішувати які у вічних чергах банківських відділень було набагато довше", — розповідає Альона Дегрік Шевцова про причини появи такого бізнесу.

Говорячи про бізнес-частину, створення власного термінального парку — вкрай витратне питання. Тому більшість мереж створювалися на основі т.зв. "дилерської моделі". Відповідно до неї, термінальна мережа дає програмне забезпечення і забезпечує його обслуговування, а підприємець купує "залізо", ставить його в місті і отримує прибуток з платежів, оплачуючи компанії-власнику ПЗ комісію. Альона Дегрік каже, що "така модель дозволила масштабувати бізнес набагато швидше без географічної прив'язки і створити цілу галузь b2b-бізнесу на додачу до основного b2c-офферу".

Реклама

Читайте також: Альона Дегрік Шевцова про те, як розпуск Верховної Ради впливає на курс валют

Причини розвитку популярності та її збереження навіть у конкуренції з онлайн-оплатами картою, директор ТОВ "ФК Леогеймінг Пей" бачить у загальній доступності, зрозумілості та усталеній платіжній традиції.

В тренді
Коронавірус в Україні: статистика за 31 травня та останні дані про карантин

"Спочатку" бокси "дозволяли зручно і в будь-який час оплачувати послуги — без оглядки на час роботи банківських кас. Але по-справжньому цінними вони були в невеликих містах і селах, в які стали заходити мережі на етапі масштабування. До масового поширення систем онлайн-оплат, термінали були єдиним способом поповнити мобільний, оплатити комуналку і інші послуги", — пояснює Альона Дегрік Шевцова.

Читайте також: Альона Дегрік Шевцова про причини важливості нових міжнародних платіжних систем з України

Реклама

Проте, майбутнє терміналів бачиться саме у взаємодії і посередництві в переході від cash-first до cashless.

"Вже зараз одна з найбільш популярних послуг — поповнення карток українських банків, і особливо це стало відчуватися з запуском першого українського мобільного банку. Роль посередника в трансформації готівки в безготівку — важлива і необхідна роль. До того ж, термінали розвиваються і в частині оплати послуг карткою. Тут грає роль звичка: за роки люди звикли підходити до нього і оплачувати послуги там. Це частина культури споживання, стійка звичка користувача, яку можна зробити більш комфортною. Адже навіщо ламати, якщо можна будувати?", — резюмує Альона Дегрік Шевцова.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти