Який сервісми купуємоза немаленькігроші,щочекає пасажиріву вагонах поїздіввзимкуі кудискаржитисяз'ясовувалапрограма " Ранок зУкраїною"наканалі "Україна" .
18- е січня2016- го .Швидкісний потяг"Сапсан " прямуєіз Запоріжжя до Києва .Раптовопоїзд зупинивсяпрямосередполя.Температураповітря в салоніпочаламиттєвознижуватися.Туалетине працювали.5 годин500пасажирівчекали, покиприйде допомога ." Зникаєелектричний струм -і поїздохолоджуєтьсянадзвичайношвидко, колице відбувається, наприклад, в полі" , – говорить експертз транспортуСергій Вовк.
Інший напрямок :Львів -Одеса.Купейний квитоксюдикоштує близько200грн."Нічз 3- го на 4- есічня.Ми їхали напоїздізі Львова до Одеси .У поїздібуло10градусів.Такого жахуй холодуне побажаюнікому", – пишеу Фейсбуціодна з пасажирок .
" 29 -го грудняповертавсяв купейному вагоні№18 Київ -Маріуполь.Вагондесьзі звалищавитягли,у вагоніПівнічний полюс.В купе10градусів.Це щастяв310гривень.Краще бповертавсяавтобусом", – пишев соціальній мережіінший потерпілийСергійЄфімов.
Якщоне вистачитьпалива,доведеться мерзнути .І мало хто зпасажирівзнає,що стандартнатемпература повітря неповинна опускатися нижче18градусів.Опалювальний сезон упоїздахпочинається , коли на вулицітемпература повітря опускається до10градусів." Температурау вагоні поїздаповинна бути неменше18 градусів .На опаленнятакогопоїзда потрібнопорядку 3-4-х тис. грн на добу", – говорить Сергій Вовк.
На перший погляд здається-немаленькі гроші .Але зодноготількикупейноговагона поїзда"Львів -Одеса""Укрзалізниця"виручилабільше7тис. грн.Такихв цьому поїзді6 .
Алехолод -не єдинабідаукраїнськихпоїздів." Плюснашівагони -взагалі , скажімо так,технологічнобільшість знихрозроблені так, щовзимку вонипросто перетворюються нарозсадникінфекції " , – говорить експертз транспорту .У туалетах-іржавіраковинаі унітаз , бруд інечистоти.Протуалетнеприладдянемає й мови- навітьмила немає .
Потяг"Одеса- Харків".Пасажирипобачилипляминевідомого походженняна постільній білизні .Насправдірозпізнати,чи свіжубілизнувам далив поїздідуже просто.Якщовона злегкавологана дотик,це означає, щопровідники не віддавалибілизну в пральню :їїпростонамочиливодою іпоклалипід прес.А далі -видалисеконд- хендіншим пасажирам .
Експерти радять :якщо вас не влаштовуєсервіс впоїзді,необхідно звернутисяна"гарячу" лінію .Але як показує практика , не факт,щоз працюючиху відомстві300 -хтис.людей хочв одногознайдетьсячас і бажаннявамвідповісти.
Читайте також:
- У потязі "Укрзалізниці" помер пасажир: у провідника в аптечці не виявилося ліків
- Чим обернеться для бізнесу підвищення тарифів "Укрзалізниці"
- Укрзалізниця піднімає тарифи на вантажоперевезення в наступному році
- Які сфери зачепить підвищення тарифів "Укрзалізниці" і як це торкнеться українців
- Квитки на потяги "Інтерсіті" можуть стати дорожчими