Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Заради знижок українці готові оголяти свої принади і трощити магазини

30 вересня 2015, 15:30

События на ТК Украина

Товари, які раптово «подешевшали», зводять людей з розуму

Погоня за безкоштовним і дешевим спонукає на дивні речі. Деякі люди заради хорошої знижки готові ходити голяка або навіть трощити магазини.

Столична автозаправка. Десятки людей посеред осені красуються в купальниках. А все тому, що за "гарячі" фотографії з паливним пістолетом автомобіль заправляли безкоштовно. Але навряд чи дівчата на дорогих іномарках демонстрували спокусливі форми, щоб заощадити на бензині. Порозважалися і роз'їхалися. А ось де було не до жартів, так це в одній торговій мережі.

Купівельне безумство викликали анонсовані знижки. І тільки після того, як з магазинів винесли останні макарони, люди протверезіли. Виявилося, товари подешевшали в той день на гривню-дві, а десь – на кілька копійок.

Увага! Те, що називається знижкою, не завжди нею є, попереджає і експерт по покупках.

"За тиждень до знижок ціна збільшується на річ і потім ця знижка начебто приємно звучить, але насправді вартість іноді навіть вища, ніж без знижки", – пояснює Марія Півонія.

Реклама

Привабливі мінуси на вітринах – часто лише рекламний трюк.

"Коли пишуть на вітрині -60%, то в магазині це вважається до -60%. Може бути навіть за законом всього лише три речі, які за цією знижкою представлені в магазині", – зазначила стиліст-іміджмейкер Марія Півонія.

В тренді
Масштабна пожежа в Одесі: всі подробиці, фото і відео

Але в гонитві за знижками українці не самотні – вони лише повторюють світовий досвід. У США і Європі в чорну п'ятницю – день передноворічної розпродажі – люди абсолютно без розуму.

І це не все – австралійці готові навіть побути лабораторною мишею, щоб отримати безкоштовну їжу.

А німці за дешеві продукти готові бігати голяка по супермаркету.

Психологи кажуть: секрет розпродажного шаленства аж ніяк не в економії, а у відчутті виграшу за покупку зі знижкою. Тому, це певний спорт.

Цю та інші новини ви можете подивитися у випуску інформаційної програми "События" на каналі "Україна".

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...